מינויים

התחדשות עירונית באפי קפיטל: זה מנהל המחלקה החדש

אפי קפיטל שפרסמה לאחרונה דו"חות חציוניים רווחיים לשנה זו, מודיעה על מינוי חדש לחברה שייכנס לתפקיד מנהל מחלקת ההתחדשות העירונית בחברה
מערכת ice | 
אפי שקדי (צילום טל גבעוני)

אפי קפיטל מכריזה על מינוי חדש לחברה לאחר שהוחלט כי דניאל עירון יכהן בתפקיד מנהל חטיבת ההתחדשות העירונית של החברה. עירון, בוגר תואר שני במנהל עסקים ב-EXECUTIVE באוניברסיטת בר אילן, ותואר ראשון באדריכלות באוניברסיטת תל אביב, הוא בעל ניסיון וותק רב בתחום הנדל"ן. 

בעברו שימש מנהל פרויקטים במחלקת ההתחדשות העירונית באקרו נדל"ן ועוזר סמנכ"ל הנדסה ברוטשטיין נדל"ן בע"מ, והוביל לביצוע עשרות פרויקטים הכוללים בניית אלפי דירות ברחבי הארץ.
במסגרת תפקידו, עירון יהיה אחראי על הפרויקטים של התחדשות עירונית בחברה, החל משלב הפניה ובניית העסקה ועד לקבלת המפתח. החטיבה להתחדשות עירונית בחברה מתכננת פרויקטים איכותיים בערים מגוונות בישראל ומעניקה לבעלי הדירות תקוות "התחדשות עירונית" בעלת ערך מוסף מתוך ידיעה כי בעלי הקרקע הם שותפים מלאים בליבת העסקה. כל זאת כחלק מאסטרטגיית הפיתוח והצמיחה של החברה לשנים הקרובות. 
אפי קפיטל נדל"ן הינה חברה יזמית ומבצעת בתחומי המגורים והנדל"ן המניב, הפועלת בפריסה ארצית רחבה ומחזיקה כיום צבר של כ-6,400 יחידות דיור בייזום, תכנון ושיווק לצד כ-130 אלף מ"ר ללוגיסטיקה, תעסוקה ומסחר. 

דניאל עירון, צילום: אפי קפיטל נדל"ן

החברה פרסמה לאחרונה את דו"ח החציון הראשון שלה לשנת 2022. לפי ממצאי הדו"ח בהשוואה לחציון המקביל בשנת 2021 קיים גידול בהכנסות החברה ממכירת דירות ומקרקעין מכ-52 מיליון שקים לכ-204 מיליון שקלים, גידול של כ- 290%.
 


בנוסף לכך נרשם גידול ברווח הגולמי מכ-11 מיליון שקלים בחציון המקביל לכ-46 מילון שקלים, מדובר בגידול של כ- 330%. כמו כן החברה אפי קפיטל מדווחת על גידול של כ- 93% ברווח מפעילות נמשכת לפני מס וכן גידול של כ-93% ברווח הנקי. הרווח הגולמי של החברה, בצירוף רווחי האקוויטי מחברות מוחזקות, הסתכם בחציון לסך של כ- 68 מיליון שקלים, לעומת סך של כ-31 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד גידול של כ- 120%. מתוך כך החברה סיימה את החציון עם רווח נקי של כ-40 מיליון שקלים לעומת כ-21 בחציון המקביל אשתקד והון עצמי של 202 מיליון שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה