נדל"ן ותשתיות

כפר יונה תתחדש במרכז לוגיסטי ייחודי

שטח בנוי של 20 אלף מ"ר, מגרש של 7 דונם ושדרוג המתחם לאחד ממרכזי העסקים המשמעותיים בשרון. ומי היבואנית שתקים את המרכז?
מערכת ice | 
מרלוג כפר יונה (צילום הדמיה: אדריכל יורי פוצ'ינסקי)
מזל טוב לעיר \, שצפויה לשדרג את אזור התעשייה המקומי עם הקמת מרכז לוגיסטי ראשון. המרלו"ג, ששטחו הבנוי יהיה 20 אלף מ"ר, ייבנה על מגרש של 7 דונם ויוקם על ידי יבואנית האלכוהול א.ג.ת.ד, שבונה את המרכז באזור התעשייה כפר יונה בשותפות עם קבוצת "מנשרוב מרק אחזקות".
יצוין כי המרכז יוקם על אדמה של רמ"י, ששיווקה עד כה 11 מגרשים באזור. אשר למרכז עצמו, המבנה יכלול שלוש קומות לאחסון, משרדים, חנות מפעל ומרתף תת-קרקעי.
עיריית כפר יונה אישרה כי החברות קיבלו היתר דיפון וחפירה ונמצאות בשלבים אחרונים לקבלת היתר בנייה. פעילותה של יבואנית האלכוהול, הממוקמת באזור התעשייה בנתניה, צפויה לעבור בכללותה למרכז הלוגיסטי בכפר יונה.
 
לא מדובר במרכז הלוגיסטי הראשון שבונה החברה. ב-2015  היא רכשה יחד עם קבוצת מנשרוב מרק אחזקות קרקע מרמ"י בפארק התעשיות עמק חפר תמורת 7.6 מיליון שקל. החברות בנו מרכז לוגיסטי בעלות מרשימה של כ-48 מיליון שקל. באוגוסט אשתקד נמכר המרכז לקרן אמריקאית ברווח נאה של 102 מיליון שקל ותשואה של 5.5%.
מעיריית כפר יונה נמסר: "להקמת אזור התעשייה קדמו עבודות אינטנסיביות לפיתוח תשתיות ולסלילת כבישים שביצעה העירייה. אגף ההנדסה והוועדה המקומית לתכנון ובנייה עמלו על יצירת מסלול לקידום רישוי. בעתיד יהיה אזור התעשייה כפר יונה לבו של פארק תעסוקה רחב היקף, שיהיה משותף לכפר יונה, למועצות האזוריות לב השרון ועמק חפר, ולמועצה המקומית פרדסיה. תוכנית זו מצויה בשלבי תכנון מתקדמים, כדי להפוך את המתחם כולו (כ-1,100 דונם בסה"כ) לאחד ממרכזי העסקים הגדולים בשרון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה