נדל"ן ותשתיות

הבית של אלביס פרסלי מוצע למכירה: זה הסכום המבוקש

בית ילדותו של מלך הרוק עומד למכירה ממקומו בעיירה במזרח טופלו, שם גדל פרסלי בין מספר בתים. הבית יימכר לצד פריטים נוספים מעזבונו של הכוכב, וזה המחיר ההתחלתי עבורו
מערכת ice | 
אלביס פרסלי (צילום ויקיפדיה)
בית ילדותו של אלביס פרסלי בטופלו, מיסיסיפי - שנותר נטוש ובשלב מסוים היה צפוי להיהרס - עומד למכירה ואמור להגיע למכירה פומבית באוגוסט, כך לפי דיווחי חוץ. מדובר בבית הילדות היחיד של ה'מלך' שהגיע אי פעם לשוק. מחיר המכרז ההתחלתי ייקבע בין $30,000 ל-$50,000.
הבית בן שלושה חדרי השינה, ובעבר שכן בכתובת 605 Kelly Street במזרח טופלו, יצא למכירה פומבית לראשונה בשנת 2020. אך למרות שיש לו גורמים מעוניינים, בשל העיתוי של מגיפת הקורונה המשתוללת, זה היה לא מסוגל להבקיע אף קונים.
מאוחר יותר הכתובת שונתה ל-1241 Kelly St. ושם גרו אלביס והוריו, ורנון וגלדיס פרסלי, בין השנים 1943 ל-1944. בית המגורים היה ממש מעבר לפינה מהבית שבו נולד אלביס. בני הזוג פרסלי עברו מספר פעמים במהלך ילדותו של אלביס, והתגוררו במספר בתים במזרח טופלו לפני שהעיירה סופחה להיות חלק מטופלו ב-1946.
לאחר שגרו עם כמה קרובי משפחה ברחבי מזרח טופלו וטופלו, כולל קרוב משפחה אחר בכתובת אחרת ברחוב קלי, עברו הזוג פרסלי לבית הצבוע בכחול. "הבית עצמו פורק ופרק בקפידה, כך שניתן להרכיבו מחדש", אמר ג'ף מארן, הבעלים של Rockhurst Auctions, לפוסט. החברה אמורה לקיים את המכרז ב-14 באוגוסט בממפיס במהלך חגיגת שבוע האלביס 2022 בעיר.
 
"כשמישהו קונה את הבית, הוא יקבל את כל הקרוואן ואת העיצובים להרכיב מחדש. מי שרוכש אותו יכול למעשה לשכור את מי שפירק אותו כדי להרכיב אותו עבורו, כך שניתן להעביר אותו לאן שהם רוצים".
כיום הבית מאוחסן במיסיסיפי, ורק החלקים המקוריים של הבית שהיו קיימים כאשר גרו בו הפרסליים נשמרו, לדברי מרן. לצד הבית יפורסמו עוד פריטים נוספים למכירה פומבית מהעזובה של פרסלי.
הבית פורק בקפידה בשנת 2017 בפיקוחם של מומחי אלביס כריס דוידסון וסטיבן שאטס. מארן הגדיר את המכירה שלה כ"הזדמנות חסרת תקדים", אם כי היא באה עם האתגרים שלה.
 
"אני לא מכיר אף אחד אחר שהתכוון לשמר את הבית, והאדמה הייתה אמורה לשמש למטרה אחרת, לחניון, לאחסון או משהו כזה", הוסיף. בינתיים, בית הולדתו של פרסלי בטופלו נותר אתר מוזיאון היסטורי הפתוח לציבור, יחד עם גרייסלנד - ביתו הוותיק בממפיס, טנסי, שבו הוא חי עם הוריו לאורך חייו כשהקריירה שלו זינקה.
המכירה הפומבית מגיעה בעקבות יציאת הסרט הביוגרפי "אלביס" של באז לוהרמן שיצא לבתי הקולנוע ביום שישי, 26 ביוני. בכיכובו של אוסטין באטלר בתפקיד הראשי מסתובב הירכיים, מספרי פתיחת סוף השבוע מראים שהסרט מכניס כ-31.2 מיליון דולר - זוכה בפרס המקום העליון והכניע את "Top Gun: Maverick".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה