נדל"ן ותשתיות

העבודות באתרי הבנייה נעצרו בכל רחבי הדרום - זו הסיבה

ביום חמישי האחרון ארגון הקבלנים בנגב קיים "עוצר בטיחות" ובזמן זה התקיימו תדריכים ורבי שיח על בטיחות בעבודה וזאת לאור התאונות הקטלניות הרבות שממשיכות להתרחש באתרים ברחבי הארץ
מערכת ice | 
א.ב רון בנייה ויזמות בעמ (צילום ארגון הקבלנים בנגב)
לאור תאונות העבודה הרבות שהתרחשו בשנה החולפת באתרי בנייה, ארגון הקבלנים בנגב, בשיתוף מטה הבטיחות בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ קיימו בחמישי האחרון "עוצר בטיחות" באתרי הבנייה בארץ.
במסגרת זו עובדי האתרים עצרו עבודתם וקיימו תדריכים ורבי שיח בנושא בטיחות באתרי בנייה עם העובדים והקבלנים במקום, בשלוש שפות: עברית, ערבית וסינית. ההחלטה על הפסקת העבודה הגיע כאמור לאור התאונות הרבות שהתרחשו בשנה החולפת שמנו לא פחות מ-23 תאונות קטלניות. מאז תחילת שנת 2023 התרחשו כבר 7 תאונות בהם עובדים מצאו את מותם.
העוצר הוא צעד ראשון של הארגון במטרה לעצור את תופעת התאונות שיכולות להימנע אם העובדים כולם יעקבו אחר ההנחיות מצילות החיים. במסגרת העוצר יצאו יו"ר הארגון ומ"מ התאחדות בוני הארץ אלי אביסרור ומנכ"ל הארגון אלעד דדון לסיור באתרי הבנייה.
 
אלי אביסרור, יו"ר ארגון הקבלנים ומ"מ נשיא התאחדות בוני הארץ הסביר: ״אנו לא רוצים לחזור על טעויות העבר. בכל יום נפצעים ונהרגים עובדים באתרי הבנייה, דבר שפוגע לא רק בעובדים אלא גם בבני משפחותיהם. בשנת 2023 אנחנו רוצים לשאוף ולהשתפר וכמובן לצמצם את התופעה הנוראית הזאת. המטרה שלנו שהעובדים שלנו יחזרו הביתה בשלום אל משפחותיהם ותדריכי בטיחות אלו נועדו לרענן ולהזכיר את נהלי העבודה הבטוחים ביותר בכדי למנוע את התאונה הבאה״. 
מנכ״ל ארגון הקבלנים בנגב - אלעד דדון, הוסיף ואמר: ״התאונות ואירועי הבטיחות בענף אינם "גזירה משמיים", בכוחנו ובאחריותנו למנוע אותם! תכנון מקדים, תדרוך קפדני, גילוי אחריות אישית ומקצועית ומעורבות של כל בעלי התפקידים בענף, הם הבסיס לצמצום ההסתברות לקרות תאונה ואף למניעתה. התאחדות, הנהלת וחברי הארגון מייחסים חשיבות רבה לאיכות ומצוינות והבטיחות הינה חלק בלתי נפרד מכך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה