מדדים ומחקרים

שטראוס חוטפת, יצחק תשובה שובר שיא ודואר ישראל בהודעה חריגה

קבוצת דלק שמנוהלת על ידי עידן ולס סיימה את 2023 עם הכנסות שיא של 12.3 מיליארד שקל. רגע אחרי מינוי מנכ"ל חדש, ברשת 13 יצאו במהלך להחזרת שרון גל וגילו כי הדרך עלולה להיות לא פשוטה. סקר חדש לבדיקת אמון הצרכנים החרדים במערכות הכשרות חושף נתונים מפתיעים | ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
עפרה שטראוס (צילום מסך כאן 11, shutterstock)
תשובה שובר שיא: רווח שנתי של 1.6 מיליארד שקל, דיווידנד גדול ועסקה חדשה. קבוצת דלק שמנוהלת על ידי עידן ולס סיימה את 2023 עם הכנסות שיא של 12.3 מיליארד שקל ורווח נקי ענק של 1.6 מיליארד שקל; קבוצת דלק תחלק דיווידנד של 250 מיליון שקל ואיתקה יוצאת לעסקה אסטרטגית חדשה. לידיעה המלאה לחצו כאן
לאחר הפסדי עתק: דואר ישראל עם רווח נקי של 32 מיליון שקל. לראשונה מאז 2019 ולאחר הפסדים של מאות מיליוני שקלים בכל שנה, חברת דואר ישראל מסכמת את 2023 ומדווחת על רווח נקי של 32 מיליון שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דרמה בעולם הכשרות: לאן הולכים מיליארדי שקלים בשנה? מסתמן כי חל שינוי במגזר החרדי בכל הנוגע לענף הכשרות. סקר חדש לבדיקת אמון הצרכנים החרדים במערכות הכשרות חושף נתונים מפתיעים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
עפרה שטראוס מוכרת מניות ב-300 מיליון שקל. אחרי הדוחות החליטה משפחת שטראוס על מימוש חלק מהחזקותיה בחברה והיא החלה בהפצה של מניות; את ההפצה עושה ווליו בייס. נכון להבוקר מחזיקה משפחת שטראוס בקצת יותר מ-57% ממניות החברה. לידיעה המלאה לחצו כאן
השכר של שרון גל נחשף: כמה יקבל ברשת 13? רגע אחרי מינוי מנכ"ל חדש, ברשת 13 יצאו אמש במהלך להחזיר את אחד הטאלנטים החזקים שהיה בערוץ ועזב לפני כשנה לטובת ערוץ 14. איך הצליחו ברשת 13 למשוך אותו בחזרה? מרשת נמסר בתגובה:  ''הידיעה תלושה מהמציאות''. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תחליף החלבון הטבעוני בדרך לישראל: "טעם נייטרלי, דומה בערכו לבשר". תהליך הרצת מערך הייצור המסחרי בהודו הושלם בהצלחה, ונקסטפרם טכנולוגיות תחדש את האספקות של ProteVin, תחליף החלבון הטבעוני שפיתחה, ללקוחותיה. החברה צופה הזמנות נוספות בחודשים הקרובים מלקוחות חדשים ופועלת להשיג הזמנות מסחריות במדינות רבות בעולם לרבות ישראל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
ניר ברקת נגד שטראוס: "איבדה בושה, שיאים של ניתוק, עושק". בעקבות החלטתה לחלק דיבידנד של 270 מיליון שקל לבעלי מניותיה, לאחר שהעלתה את מחירי המוצרים בשעת המלחמה, שר הכלכלה והתעשייה תוקף את ענקית המזון. ברקת חשף כי גורמים בחברה "התלוננו בשיחות על מצבה הכלכלי". בסיום דבריו, קרא לציבור "לא לרכוש מוצרים של שטראוס, מספיק להיות פרייארים". לידיעה המלאה לחצו כאן.
העצמאים נגד סמוטריץ': "אף אחד לא קיבל כלום, רק הבטחות של שר האוצר". יו"ר פורום העצמאים והפרילנסרים בהסתדרות רמי בז'ה התייחס בראיון למצוקתם של בעלי העסקים בישראל מה-7 באוקטובר: "המתווה שהוצע הוא טוב, אך לא קרה בפועל". במהלך דבריו תקף את התנהלות חברי הכנסת וישיבות ועדת הכספים: "הם יוצאים לפגרה ואנחנו מתפגרים". לידיעה המלאה לחצו כאן.
שינויים בצמרת אגד: הדובר המיתולוגי עזב, זה משרד היח"צ החדש. תחום הדוברות והיח"צ בשינויים משמעותיים באגד: הדובר המיתולוגי רון רטנר פרש לפני למעלה משנה, ותחום הדוברות עבר תחת אגף השיווק בראשותה של קרן לייזרוביץ שנכנסה לתפקיד רק לאחרונה. גם בגזרת היח"צ שינויים עם כניסתו של משרד חדש במקומו של משעל ורניק | כל הפרטים. לידיעה המלאה לחצו כאן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה