מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: עופר התפוצץ עם 300 מיליון דולר

אחרי ההתרסקות בשבוע שעבר, עידן עופר החזיר בתוך שבוע 300 מיליון דולר, האם עקף את פטריק דרהי? רומן אברמוביץ' רשם ירידה משמעותית | דירוג עשירי ישראל לפי המגזין הבינלאומי "פורבס"
מערכת ice | 
עשירי ישראל (צילום רמי זרנגר; יחצ, יונתן זינדל פלאש 90)
דירוג עשירי ישראל לפי המגזין הבינלאומי "פורבס": האישה העשירה בישראל היא מרים אדלסון, הבעלים של "ישראל היום" ורשת בתי הקזינו בלאס וגאס, בשבוע האחרון הונה של אדלסון ירד בכ-400 מיליון דולר והיא מוערכת ב-28.4 מיליארד דולר. בדירוג העולמי, אדלסון ניצבת במקום ה-59, ירדה מהמקום ה-57 בשבוע האחרון.
במקום השני, האוליגרך  הישראלי-רוסי והבעלים של קבוצת הכדורגל האנגלית "צ'לסי", רומן אברמוביץ'. בשבוע האחרון, אברמוביץ' הפחית מהונו כ-300 מיליון דולר וכעת הוא מוערך ב-14.4 מיליארד דולר והוא במקום ה-151 בדירוג העולמי של עשירי העולם ב"פורבס". 
 
במקום השלישי, הישראלי הצבר העשיר בעולם, אייל עופר שלא מצליח להתאושש מהנפילה שלו בשבוע האחרון והוא מוערך ב-11.5 מיליארד דולר וניצב במקום ה-199 בעולם, בפורבס הוא מוגדר כישראלי העשיר בעולם. 
במקום הרביעי, איל הטלקום הצרפתי-ישראלי, פטריק דרהי שמוערך בהון של 8.1 מיליארד דולר והוא במקום ה-336 העולמי. עידן עופר חוגג במקום הרביעי של עשירי ישראל לאחר שהתאושש מהנפילה של שבוע שעבר והחזיר כ-300 מיליון דולר. כעת, עופר מוערך ב-7.1 מיליארד דולר והוא ניצב במקום ה-405 העולמי. הסיבה לכך היא פירסום הדוחות של כיל. ICL הודיעה כי עד לסוף השנה תספק 150 טון אשלג להודו במחיר שגבוה ב-60% מהמחיר אליו התחייבה בחוזה הקודם שנחתם בחודש אפריל; המניה עלתה.
סטף ורטהיימר מיד אחריו עם הון המוערך ב-6.2 מיליארד דולר והוא במקום ה-489 וטדי שגיא המיליארדר עם הון המוערך ב-5.6 מיליארד דולר והוא במקום ה-547 העולמי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה