מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: מאסק איבד עשרות מיליארדים, מי זינק?

האיש העשיר בעולם שמר על הפסגה, אבל איבד נתח משמעותי מהונו בשבוע החולף, בזוס איבד קצת פחות, אבל ברנאר ארנו הצליח דווקא לטפס מעט. ומה עשו האישה העשירה בעולם והישראלי השורשי העשיר ביותר?
כפיר אדר |  1
אילון מאסק, ג'ף בזוס, ברנארד ארנו (צילום אינסטגרם/ אילון מאסק, ויקיפדיה, freepik)
דירוג עשירי העולם על פי נתוני המגזין הכלכלי הבינלאומי "פורבס" (נכון לחמישי בלילה): האיש העשיר ביותר בעולם וככל הנראה גם בהיסטוריה, אילון מאסק, מייסד SpaceX וטסלה נשאר אמנם בפסגה, אבל התרחק מאוד מיעד 300 מיליארד הדולר אליו הוא שואף לחזור. בשבוע האחרון הוא איבד כ-20 מיליארד דולר מהונו בצל ההרפתקאות לרכוש את טוויטר כפי שדווח.
במקום השני, ממשיך להתייצב מייסד אמזון ומנכ"ל בלו אוריג'ין, ג'ף בזוס שרשם במהלך השבוע האחרון עוד ירידה משמעותית, וכעת הוא שווה בסך הכל 177.5 מיליארד דולר. בסך הכל איבד השבוע כ-6 מיליארד דולר.
ברנאר ארנו ממשיך להתייצב במקום השלישי, כאשר הונו היה היחיד שעלה מבין המובילים ברשימה, בשיעור של 3 מיליארד דולר שמסדרים לו 168.1 מיליארד דולר כעת, פער קטן למדי מהמקום השני בטבלה ששייך לבזוס.
ביל גייטס איבד  קצת פחות מ-2 מיליארד דולר והוא במקום הרביעי עם 132.3 מיליארד דולר, כשהוא מקדים את וורן באפט לו 124.3 מיליארד דולר, ירידה של 800 מיליון דולר מהשבוע שעבר.
 
האישה העשירה בעולם, פרנסואה בטנקור שמרה על המקום ה-14 וכעת הונה עומד על 78.6 מיליארד דולר בסך הכל, הישראלי 'הצבר' העשיר ביותר, אייל עופר עלה בדירוג שני מקומות ל-122 כשבאמתחתו בסך הכל 15.9 מיליארד דולר, כ-100 מיליון דולר יותר משבוע שעבר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עשירים כקורח !!!
    אחד מהעם 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ממש צרות של עשירים ,המזל שאין חיי נצח - כולנו נלך ונאסף אל אבותינו !!! הכתבות הפכו ל"צהובות" שאינן מעניינות אנשים רגילים !!!!
    סגור