מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: אדלסון יצאה מהטופ 50, אברמוביץ' מזנק

האישה הישראלית העשירה ביותר איבדה את הסטטוס ולמעלה ממיליארד דולר, האוליגרך הרוסי ממשיך לשפר עמדות, האחים עופר הפסידו השבוע לא מעט, האחים בוכמן ויורי מילנר עולים
כפיר אדר |  2
מרים אדלסון (צילום יונתן זינדל פלאש90)
עוד שבוע מסקרן עבר על דירוג עשירי ישראל שממשיך לשקף את חילופי הדורות שעובר עולם המיליארדרים. האחים איגור ודימיטרי בוכמן מעסקי הגיימינג שהשתחלו לאחרונה לרשימה והדיחו את המיליארדרים הוותיקים פטריק דרהי (תקשורת) וסטף ורטהיימר (מתכות), ממשיכים לטפס, אבל לא פחות מעניין מה שקורה בצמרת הגבוהה בשבוע לא פשוט למיליארדרים בעולם.
האישה הישראלית העשירה ביותר, מרים אדלסון שוב נשרה מהטופ 50 בעולם וירדה למקום ה-51 עם הון של 27.2 מיליארד דולר, ירידה של 1.2 מיליארד דולר לעומת השבוע שעבר, בו עדיין הייתה בין 50 העשירים ביותר על כדור הארץ.

אייל עופר עלה מקום אחד בדירוג למקום ה-120 על אף שירד להון של 15.7 מיליארד דולר. עידן עופר, אחיו, ירד שני מקומות ל-175 עם הון של 11.1 מיליארד דולר, איבוד של חצי מיליארד דולר בסך הכל.
 
האוליגרך רומן אברמוביץ' לו תעודה זהות כחולה ממשיך לזנק והגיע למקום ה-247 עם הון של 8.6 מיליארד דולר, כ-300 מיליון דולר יותר מהשבוע שעבר. האחים דמיטרי ואיגור בוכמן עלו למקום ה-269 המשותף עם הון של 8.1 מיליארד דולר כל אחד וסוגר את הרשימה יורי מילנר עם 7.3 מיליארד דולר שמציבים אותו במקום ה-319.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האישה העשירה
    יבגני 05/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין שהיא הכי עשירה אבל הבית ספר שלה בווגאס מעלה את שכר הלימוד בעשרות אחוזים וגם שבעלה ז״ל לא השאיר דבר לבית ספר שעל שמו. 27 מליארד דולר אבל לב לאישה הזאת אין וזה שהיא נולדה בארץ לא הופך אותה היום לישראלית, אם בעלה לא היה נקבר פה לא היו רואים אותה בכלל. לפחות בתה היא כרישה והיא חזרה לארץ. אבל אם כל הכבוד מה הם עושים ומה הם עושות עבור החברה בארץ הכלכלה בארץ חוץ מלהיות האליטה, מה הם תורמים/תורמות כלום. שלדון עוד נתן לבית ספר על שמו וגם העסיק את כל העובדים לפי מה ששמעתי בזמן הקורונה. ברגע שנפטר המשפחה שלו מכרה את כל נכסיה וגם את שמה, צריכה להיות ברשימה של עצמה כי אנשים כאלו רק חושבים על עצמם!
    סגור
  • 1.
    לתרום נשק לאוקריאנה
    ליברמן 04/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה לך העם האוקראיני מול הרודן האכזרי והרע פוטה.
    סגור