ויראלי

סכסוך חדש בביצה: למה אדל בספלוב ואן זיוי התעמתו?

בשל טענות נגד שירות מזעזע של חברת 'פנטזי' לכאורה על פי טענה של גולשת, זיוי זעמה על ה'איט גירל' וכתבה נגדה: " אני לא מכירה את הרמה הזאת וההתייחסות הזאת היא הפעם היחידה והאחרונה״
מערכת ice | 
אדל בספלוב (צילום אור גפן)
סכסוך חדש בביצה והפעם על רקע מקצועי, כאשר על פי פרסום של ערן סוויסה, כתב התרבות והרכילות של ישראל היום, במעורבות אדל בספלוב ומי שעד לא מזמן הייתה חברתה אן זיוי.
בספלוב העלתה הודעה פרטית שקיבלה באינסטגרם ובה נכתבו הדברים הבאים: ״אדל את מהממת והתכשיטים שלך הכי מעלפים ואיכותיים שיש. הזמנתי מ***** פח אשפה ושירות מזעזע״. אדל אף הוסיפה ״לא אפרסם את שם החברה, אבל תודה על הפרגון האהובה״.
 
"העוקבים חדי העין הבחינו כי אדל לא מחקה היטב את שם המותג וגילו כי מדובר במותג ״פנטזי״ של אן זיוי, שלא נשארה חייבת וכתבה את הדברים הבאים: ״בוקר טוב גם לזו שדואגת לציין שוב ושוב שפרנסה מאת השם ואם העבודה שלך כל כך מוצלחת כמו שאת אומרת, למה לרמוס אחרים? עשרות פעמים יכולתי ובחרתי שלא להגיב. אני לא מכירה את הרמה הזאת וההתייחסות הזאת היא הפעם היחידה והאחרונה״, כתבה זיוי".
״פרנסה היא אכן מאת השם ואין צורך להוריד אחרים כדי להצליח. אם בורא עולם נותן את המזל שלך, הוא שלך. ואני מתה עליך, את מוכשרת ותתרכזי בעצמך״. אדל מסרה בתגובה: ״זה לא היה מכוון לפגוע בה ולא בעסק שלה. אני גם חושבת שאם היא היתה כותבת לי הודעה בפרטי, היינו פותרות את זה בצורה יפה. אם הייתי רוצה לפגוע במכוון, הייתי כותבת את השם שלה וגם מתייגת״. זיוי, שבחרה לא להגיב לאייטם, הסירה בינתיים את הסטורי, אבל בדיוק בשביל רגעים כאלה נועדו צילומי מסך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה