עסקי ספורט

בגלל פוליטיקה? קבוצת הפאר הגרמנית לא תגיע לישראל

מכבי נתניה כבר החלה במכירת הכרטיסים למשחק מול בורוסיה דורטמונד, אלא שהקבוצה הגרמנית הודיעה כי לא תגיע לישראל במועד המתוכנן מ"סיבות לוגיסטיות". בגרמניה בטוחים: הסיבה האמיתית - על הקבוצה הופעל לחץ ע"י ארגונים פרו-פלסטינים שטירפדו את ההגעה
מערכת ice | 
דורטמונד (צילום אינסטגרם)
מכבי נתניה הייתה אמורה לארח את קבוצת הפאר הגרמנית בורוסיה דורטמונד, אלא שכפי שקורה לא מעט במקרים האלה - דברים נוטים להשתבש. הבוקר (שישי) הודיעה רשמית נתניה כי המשחק מול הגרמנים לא ייערך במועד המתוכנן ב-17 במאי, וצפוי להידחות לפגרת הקיץ. סיבות פוליטיות? לא מן הנמנע שכן. 
דורטמונד, אחת הקבוצות הגדולות ביותר בכדורגל הגרמני ומועדון פאר גם ברמה האירופית, יזמה מפגש מול קבוצה ישראלית עד מהחודש שעבר, כשהקבוצה המקורית אותה הייתה אמורה לפגוש הייתה מכבי ת"א, אלא שהצוות המקצועי של סגנית אלופת ישראל סירב למפגש והגרמנים פנו לקבוצה הבאה בתור - מכבי נתניה. 
כעת, יצאה דורטמונד בהודעה לפיה המשחק שתוכנן מול הקבוצה מעיר היהלומים לעוד כשבועיים נדחה בשל "בעיות ארגוניות", כאשר גורמים בגרמניה טוענים כי הסיבה האמיתית היא פוליטית ונובעת מלחצים שהפעילו ארגונים אנטי ישראלים על מנתצ לבטול את המסע לישראל. 
מטעם מכבי נתניה נמסר: "גם אנחנו התאכזבנו, אבל הצלחתם לחמם לנו את הלב והראיתם אהבה ואהדה שאין שניה להן. אוהדים המעוניינים לבטל את רכישת הכרטיסים רשאים לפנות למשרד הכרטיסים "לאן" או למועדון".
כזכור, לא מדובר במסע הראשון של קבוצת כדורגל גדולה לישראל שנדחה מטעמים פוליטיים. ב-2018 הייתה אמורה להגיע נבחרת ארגנטינה לישראל למשחק בירושלים, אך לא הגיע לבסוף לאחר ששרת התרבות והספורט דאז, מירי רגב, התעקשה שהמשחק ייערך באצטדיון טדי בירושלים, מה שגרם להתאחדות הארגנטינאית להודיע על ביטול המשחק מ"טעמים ביטחוניים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה