עסקי ספורט

יונתן כהן פספס זכייה ברכב והאשים: "סכנין הרסו לי"

כדורגלן מכבי ת"א לשעבר ופיזה האיטלקית בהווה כבר דורג בשיאו במקום ה-7 הארצי במשחק הרשת הפופולרי 'ליגת החלומות' של ערוץ הספורט בשיתוף weSure, אך סיים לבסוף במקום ה-25 בעקבות ביטול המשחק המדובר: "אני מאוכזב, היו לי שם שלושה שחקנים וקפטן"
מערכת ice | 
יונתן כהן (צילום אינסטגרם)
עונת 2021/22 בליגת העל בכדורגל ננעלה אמש (שבת) כאשר יחד איתה, ירד המסך גם על העונה במשחק 'ליגת החלומות' של ערוץ הספורט בשיתוף חברת הביטוח weSure.
מי שהפגין ביצועים מרשימים במיוחד במשחק הפופולרי היה לא אחר מכדורגלן מכבי תל אביב לשבר ופיזה האיטלקית בהווה, יונתן כהן, שבמשך שבועות ארוכים דורג גבוה בדירוג הארצי, אך לבסוף סיים במקום ה-25 וזכה בשובר לארוחה בלבד, כשלטענתו, יש לכך סיבה ברורה. 
"אני מאוכזב" אמר כהן לאתר ערוץ הספורט. "שני מחזורים לסיום העונה, הייתי במקום השביעי. נקודת המפנה הייתה המשחק של מכבי חיפה מול סכנין שבוטל ולא הוענקו בו נקודות וזה הרס לי. היו לי שם שלושה שחקנים וקפטן".
כדורגלן מכבי ת"א לשעבר מתכוון לאותו משחק שאמור היה להיערך במסגרת המחזור ה-35 של הפלייאוף העליון בין בני סכנין למכבי חיפה, אשר בוטל בעקבות אי ההיערכות של סכנין מבחינת כמות המאבטחים. בעקבות הביטול, לא חולקו נקודות כלל לכל השחקנים שהציבו בהרכבם שחקנים משתי הקבוצות. 
ליגת החלומות של ערוץ הספורט בשיתוף weSure הפכה מזמן לאחד המשחקים הפופולריים בקרב חובבי הכדורגל הישראלי. במסגרת המשחק, מדי שבוע בוחר כל משתתף את 11 השחקנים שלו, כשהוא רשאי לבחור בין 2-3 שחקנים מכל קבוצה, כשהוא מקבל נקודות על פי ביצועיהם על המגרש. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה