עסקי ספורט

הומלסים בגמר גביע המדינה: היוזמה של עיריית ירושלים

רגע לפני גמר הגביע שייערך בטדי, עיריית הבירה הודיעה כי תיתן כרטיסים ל-65  ילדים בסיכון עם הוריהם ודרי רחוב, המטופלים באגף הרווחה. ראש העיר, משה ליאון: "זו הערבות ההדדית והסולידריות החברתית אותה אנו מקדמים בעיר"
מערכת ice | 
משה ליאון, ראש עיריית ירושלים (צילום יוסי זמיר, pixabay)
גמר גביע המדינה בכדורגל בין האלופה מכבי חיפה לסגניתה הפועל באר שבע ייערך מחר (שלישי) באצטדיון טדי בירושלים, כאשר בבירה הודיעו היום (שני) על יוזמה מבורכת. 
מבין כ-30 אלף האוהדים שיגיעו מצפון ומדרום ויצפו במשחק גמר הגביע, יהיו גם 65 ילדים בסיכון עם הוריהם ודרי רחוב, המטופלים באגף הרווחה.
מעיריית ירושלים נמסר: "בעיריית ירושלים מאמינים שספורט וכדורגל בתוכו הוא כלי משמעותי ומפעילים בשיתוף עמותת 'מגרש ביתי' מיזם ייחודי של קבוצת כדורגל גם לחסרי בית, הנפגשים מדי שבוע לאימונים. במסגרת הפעילות הקבועה, משחקים דרי הרחוב עם קבוצות אחרות וחולקים חוויה מיוחדת ומשותפת המעניקה להם תחושת ערך, משמעות ושייכות. מעבר לאימונים, מסייעים להם מדריכי הקבוצה במיצוי זכויות ובכניסה לתוכניות שיקום בקהילה".                        
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: "זו הערבות ההדדית והסולידריות החברתית אותה אנו מקדמים בעיר. כלל אוכלוסיות העיר זכאיות ליהנות מאירועי תרבות וספורט המתקיימים בעיר.
הספורט הוא מרכיב משמעותי לאיזון בחיינו ונעודד את כולם להשתתף בפעילויות ספורט מגוונות, כך שיטיבו עימנו, בגוף ובנפש. נמשיך ונפעל להרחבת שיתופי פעולה ויוזמות ייחודיות, על מנת לספק חוויות פנאי גם לכל האוכלוסיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה