טלוויזיה

אתי כרייף חושפת: האם היא בדרך לפוליטיקה?

השופטת בדימוס אתי כרייף חושפת משהו שעלול להתפרש כמניע נוסף לראיון שהעניקה ב'עובדה'. בנוסף, היא מכחישה את השפעת הקשר שלה עם אפי נווה, על המינוי שלה לשופטת
מערכת ice |  8
אתי כרייף (צילום מתוך עובדה)
בשבוע שעבר (חמישי) העניקה השופטת לשעבר אתי כרייף ראיון ל'עובדה' בו אמרה את שעל לבה בפרש שכונתה "מין תמורת מינוי". בוקר (ראשון) חושפת כרייף: "אני לא פוסלת פוליטיקה. השליחות הציבורית היא בדמי."
בראיון, שנערך בידי ניב רסקין ב'חדשות הבוקר', אמרה כרייף: "נאלצתי שלא מבחירה להפסיק את 20 שנותיי במגזר הציבורי אותן עשיתי בצורה נאמנה, ערכית וחרוצה. אני פותחת היום משרד חדש ועושה דברים נוספים. עוד לא יודעת איפה ארוץ, אבל העמדות שלי ברורות - זכויות נשים. לא להקטין אותן, לא להתבייש בשום דבר ולא לפגוע בפרטיות. יש משפט מוכר - מי שלא רצה אותה שופטת, יקבל אותה בכנסת."
 
כרייף התייחסה בשיחה לארגוני זכויות הנשים שלטענתה לא התייצבו לידה כפי שציפתה מהן: "אישה לא צריכה להתקדם דרך המיטה, אישה לא נותנת באופן אוטומטי רק כי היא אישה. אם זה היה קורה לגבר, אף אחד לא היה מאשים אותו בשוחד מיני. אני רוצה עולם שבו שוחרות זכויות נשים ופמיניסטיות יגנו על נשים גם אם הן לא קורבן. אם הייתי קורבן שאומרת - נגעו בי, פשעו בי, עשו לי, כולכן הייתן מרימות אותי ונושאות אותי על כפיים. המערכת פשעה בי, חטאה בי, אנסה אותי ציבורית, ארגוני הנשים היו צריכות לקום ולהגיד: לא יכול להיות שדבר כזה קורה."
כרייף נשאלה עם היא מכה על חטא בעקבות הקשר הרומנטי ההוא: "אני מכה על חטא במישור האישי בלבד. קשרים וכישורים הם לא המצאה שלי, ומאז מעולם בכל תחום התייחסו גם לכישורים וגם לקשרים. בואו נפסיק עם ההיתממות והצקצקנות. הקשר שלי עם אפי נוה החל שנים לפני שהתמנה לראש הלשכה. הספקולציה המעליבה והדמיונית שרקמתי קשר מכוון כי צפיתי שבעוד שלוש שנים הוא יהיה ראש הלשכה, מגוכחת."
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    זכויות נשים = הפקרות מינית ובגידה? (ל"ת)
    אני 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    פוליטיקה? יותר בכיוון של הישרדות או האח הגדול
    סידי 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    8 0
    דברי עם אפי. אולי אפשר לסדר שתעברי אודישנים ב-2 התכניות.
    סגור
  • 6.
    עשויה מחומרים של פנליסטית בערוץ 13. כבוד (ל"ת)
    anj 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 5.
    אישה גסת רוח, יהירה, שנואה, טיפשה, ערמומית ומסוכנת (ל"ת)
    מסוכנת לגברים 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 4.
    אתי, בשורה התחתונה המינוי שלך לא היה כשר
    כדורי 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    16 0
    ואף ראינו ב'עובדה' בדיוק איך הוא קרה, בעזרת מי ובזכות מה. את אדם רהוט, חכם וורבלי מאד, אך לאור הרקורד הבעייתי והכתם, איני סבור שאת האדם המתאים ביותר לשמש אשת ציבור. לעומת זאת, את בהחלט יכולה לפרוח בשוק הפרטי. בהצלחה.
    סגור
  • 3.
    לא לפוליטיקה יש בליכוד מספיק שחורדיניות.
    טראש טי וי 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היא בדרך לאח הגדול ולהישרדות
    סגור
  • 2.
    תנו לי לנחש היא בדרך לליכוד או למפלגות השחיתות שלו
    דוד 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    7 1
    נו ברור היום בימין הישראלי אתה צריך להוכיח שיש לך רקע פלילי כדי להתקבל. עכשיו אחרי שהודתה שנתנה שוחד מיני ...{חברי} מקומה מובטח .גפ ביבי אמר שמותר לקבל מתנות מחברים
    סגור
  • 1.
    מאמי, בשורה התחתונה בלי העזרה של אפי נווה לא היית שופטת
    מיכל 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    22 0
    ואנחנו הצלחנו להבין טוב מאד למה ניתנה העזרה הזאת. אנחנו לא טיפשים. הדברים מאד ברורים. מערכת המשפט מלאה בנשים שהגיעו לאן שהגיעו אך ורק (!!!) בזכות כישוריהן בשילוב עבודה קשה, אחרי שעברו את כל המבחנים הקשים בדרך המלך - בלי "עזרה". את האחרונה שיכולה להוות איזשהו מודל לנשים.
    סגור