טלוויזיה

זהו זה עוקצת את ינון מגל: "דרוס את העיתונות"

דמותו של ינון מגל מככבת במערכון חדש של זהו זה, ברקע הביקורות על דבריו מעוררי המחלוקת בנוגע לפרשת אצילי ומיכה: "זה היה מזמן- יד מתחת לציצי"
מערכת ice | 
חברי זהו זה במסע"ת דרך Zoom, לקראת קאמבק, 2020 (צילום באדיבות כאן תאגיד השידור)

לאחר שהביע תמיכה בכוכבי הכדורגל עומר אצילי ודור מיכה – שזכו לכותרות לאחרונה בעקבות עדויות חדשות בפרשת הכדורגלנים והקטינות, יוצרי זהו זה עוקצים את ינון מגל.

במערכון חדש שישודר הערב, השחקן אבי קושניר מגלם את כתב ערוץ 14, כשהוא מפגין זחיחות ומסרב לחזור בו מדבריו לפיהם "יש אנשים שבא להם לחגוג עם סמים ואלכוהול ונשים (יש גם נשים כאלה) וזו זכותם המלאה".
 


תסריטאי "זהו זה" עושים זאת תוך שימוש בגאג "אני שמח ששחקן כדורגל ישראלי סוף סוף מצליח לסיים 90 דקות" שהם שמיםו בפיו של המגיש, תוך שהוא פונה מספר פעמים למראיין יוסי ארויה (מוני מושונוב) כאילו היה עמיתו לתוכנית היומית ברדיו 103 FM, בן כספית, וזה נאלץ לתקן אותו שוב ושוב. "בן , בן , בן, באמת אתם... אין שום דבר מקומם במה שכתבתי" ממשיכה הדמות, בטקסט המבוסס על הוויכוחים התכופים בן המגישים בתוכניתם היומית.
 
המערכון לא מסתיים לפני שהיוצרים מנצלים את ההזדמנות להזכיר את פרשת ההטרדות המיניות בה נחשד בעבר מגל בעצמו  "זה היה מזמן – יד מתחת לציצי ". ונגמר בביקורת נוספת כשמגל מציין שהוא צריך לשוב לאולפן להקליט את התוכנית "דרוס את העיתונות"
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה