כסף וצרכנות

עיריית ירושלים תחסוך מאות אלפי שקלים לתושבי העיר

עיריית הבירה הודיעה על שיתוף פעולה עם השירות הדיגיטלי RiseUp, אפליקציה העוזרת בשליטה בהוצאות והגדלת החיסכון, כאשר תעניק לתושבים שלושה חודשי שימוש חינם ובכך עשויה לחסוך להם כמאות אלפי שקלים. ראש העיר, משה ליאון: "שת"פ שיביא לניהול תקציבי נכון לכל משפחה"
מערכת ice | 
משה ליאון, ראש עיריית ירושלים (צילום יוסי זמיר, pixabay)
עיריית ירושלים יוצאת בשיתוף פעולה עם השירות הדיגיטלי RiseUp - כלי פיננסי חכם לשליטה בהוצאות והגדלת החיסכון, במסגרתו ייהנו תושבי העיר מהטבה בלעדית של שלושה חודשי שימוש בשירות בחינם וללא התחייבות וצפויים לחסוך בין מאות לאלפי שקלים בשנה.
בנוסף, תעביר RiseUp לתושבי העיר המעוניינים תוכן כלכלי והרצאות בנושא התנהלות כלכלית נבונה. בעיריית ירושלים בטוחים כי "שיתוף הפעולה בין עיריית ירושלים, לבין הטכנולוגיה והשירות החדשני של RiseUp מהווה נדבך נוסף במימוש שאיפתה של העירייה לספק לתושביה שירותים חדשניים, מעבר למתן השירותים הבסיסיים".
 
משה ליאון, ראש העיר ירושלים: "שיתוף הפעולה עם חברת RiseUp יביא לניהול תקציבי מבוקר ונכון למשפחה. המיזם הייחודי שאנו מובילים נועד לסייע לתושביה לתכנן את הוצאות משק הבית בצורה פשוטה וחכמה, לצמצם ככל האפשר צבירת חובות ואף לחסוך לעתיד. נמשיך ונפעל כדי  להפוך את ירושלים למודל עירוני  המקדם את רווחתם ואיכות חייהם של התושבים בדרכים חדשניות המעודדות צמיחה והתפתחות כלכלית״.
יובל סמט, מנכ׳׳ל RiseUp: "המשימה שלנו היא לתת את הכוח לישראליות וישראלים לחיות טוב יותר עם הכסף שלהם. אני גאה בכך שהעירייה הגדולה ביותר בישראל הבינה את הפוטנציאל בשיתוף פעולה עם סטארט-אפ כשלנו. שיתוף המאפשר הזדמנויות נדירות הנוצרות כשמשלבים בין התשתית הקהילתית הענפה של עירייה לצד הטכנולוגיה והמומחיות שפיתחנו. יחד נעזור לאלפי ירושלמים לצמוח כלכלית, ונשמח לשתף פעולה עם כל עירייה וארגון ששותפים למטרה החשובה הזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה