קריפטו

מהפכה בקריפטו בישראל: טקטונה ו-Bit2C בעסקת ענק

מותג הנכסים הדיגיטליים הגדול בישראל בדרך: טקטונה תשקיע ותרכוש 32% מבורסת הקריפטו הישראלית Bit2C בתמורה ל 13 מיליון שקל, Bit2C היא בורסת הקריפטו היחידה בישראל והיא מחזיקה ברישיון רשות שוק ההון; היקף העסקאות המצטבר בפלטפורמה עומד על כ 2 מיליארד שקל
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
טקטונה בראשות היו"ר יריב גילת והמנכ"ל יוסי ברנע, תשקיע ותרכוש 32% ממניות פלטפורמת המסחר בקריפטו Bit2C בבעלות אלי בז'רנו והדר מקדסי, בתמורה ל-32%. Bit2C היא פלטפורמת המסחר בקריפטו היחידה בישראל המחזיקה ברישיון רשות שוק ההון למסחר בקריפטו בישראל. העסקה של טקטונה ו Bit2C תממש את הפוטנציאל להוביל כמותג את תעשיית הקריפטו בארץ.
Bit2C נוסדה ב 2013 על ידי אלי בז'רנו והדר מקדסי, ממובילי קהילת הקריפטו בישראל. Bit2C היא בין 10 בורסות הקריפטו הראשונות בעולם וכן, היחידה בישראל בעלת רישיון של רשות שוק ההון הישראלית. עד כה סגרה הפלטפורמה עסקאות בשווי מצטבר של 2 מיליארד שקל והכנסות החברה במהלך חמשת החודשים הראשונים של 2023 הסתכמו בכ-2.7 מיליון שקךל המהוות (בראייה שנתית) גידול של 43% לעומת הכנסות 2022.

ל Bit2C הצעות ערך, שירותים ומוצרים ייחודיים כמו משמורת (Custody) מאובטחת לנכסים דיגיטליים ומשמורת שקלים (בחשבון נאמנות בבנק ישראלי); פלטפורמת מסחר (בורסה) לניהול מסחר מתקדם בנכסים דיגיטליים; ברוקר אונליין ודסק OTC המאפשר קנייה ומכירה מיידית של מטבעות דיגיטליים. כמו כן, Bit2C מחזיקה ומפתחת טכנולוגיות בלוקצ'יין ו- Web3 מתקדמות במטרה לשכלל, להנגיש ולפשט את הבעלות והמסחר בקריפטו ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים וכל זאת במטבע שקלי.
ההשקעה ושיתוף הפעולה עם Bit2C מאפשרים לטקטונה חשיפה איכותית לציבור הפעיל בתחום בישראל, ולממש יחד את הפוטנציאל להוביל כמותג את תעשיית הקריפטו בארץ.
טקטונה היא החברה הגדולה בתעשיית הקריפטו והבלוקצ'יין הנסחרת בבורסה ת"א. באמצעות אסטרטגיה עקבית ונחושה, מטרתה היא להפוך לפלטפורמה רחבה ועוצמתית אשר תהיה ערוכה היטב לטרנספורמציה של תעשיות שלמות לעולמות בלוקוצ'יין.
יריב גילת, יו"ר דירקטוריון טקטונה: "טקטונה פועלת להנגיש את עולם הנכסים הדיגיטליים לציבור הישראלי. שיתוף הפועלה עם Bit2C ירחיב את השליטה באקו-סיסטם של תחום הבלוקצ'יין והקריפטו בישראל. ההשקעות האיכותיות והסינרגטיות הן חלק מרכזי באסטרטגיה להפוך את טקטונה לאחת מהפלטפורמות המגוונות והחזקות בתחום הבלוקצ'יין והקריפטו בישראל".
אלי בז׳רנו, מנכ״ל ומיסד שותף ב- Bit2C: ״לאורך השנים פעלנו בכדי לאפשר לכל אחד ואחת לרכוש ולהחזיק בביטקוין וקריפטו, גם לפני שהיה קונצנזוס שקריפטו הוא חלק בלתי נפרד מהעולמות הפיננסיים המסורתיים. שיתוף הפעולה עם טקטונה יאפשר לנו לענות על האתגרים של השוק המתפתח ולהגיש ללקוחותינו מכלול שלם של יכולות ופתרונות לניהול ההון הקריפטוגרפי שלהם.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה