דיגיטל וטק

מיזוג האפליקציות של פייסבוק: האם זה באמת עובד?

לפני שנתיים מארק צוקרברג החליט על מיזוג פלטפורמת ההודעות של מסנג'ר, וואטסאפ ואינסטגרם. כבר 60% ממשתמשי אינסטגרם משתמשים בפלטפורמה - האם מדובר בהצלחה או בכישלון?
מערכת ice | 
אינסטגרם, פייסבוק, וואטספ (צילום freepik, pexels, pixabay)
השימוש ביכולת הסנכרון של פייסבוק מסנג'ר לאינסטגרם מתקבל באהדה רבה בקרב המשתמשים, כך על פי מנהל מסנג'ר פייסבוק. "אנחנו גוברים על הציפיות שלנו מבחינת המהירות וכמה אנשים בוחרים להשתדרג", כך אמר סטן צ'ודנובסקי, ראש המסנג'ר של פייסבוק, בראיון ל-CNBC.
החברה אמרה כי יותר מ-60% מהמשתמשים הזכאים לשימוש ביכולת זו באינסטגרם התעדכנו בפורמט החדש, שמאפשר להם להחליף הודעות עם אנשים במסנג'ר זו הפעם הראשונה שפייסבוק מספקת נתון בשיעור השימוש בעדכון.
תזכורת: במרץ 2019 מארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק הודיע ​​על תוכניתו לאפשר העברת הודעות בין אפליקציות מסנג'ר, אינסטגרם ו-ווטסאפ. המטרה של פייסבוק בצעד זה היא לאפשר לאנשים להחליף הודעות בין אפליקציות ובכך להסיר נקודת חיכוך למשתמשים. הרעיון מאחורי השינוי הוא שלא כולם יודעים באיזו אפליקציה להשתמש - מה שמגדיל את השימוש בהודעות. יש לציין שפייסבוק כיום לא מרוויחה הרבה כסף מפרסום באפליקציות ההודעות שלה (מסנג'ר).
פייסבוק החלה לסנכרן תקשורת בין משתמשי אפליקציות Messenger ו- Instagram בספטמבר 2020, אך היא עדיין רחוקה משילוב WhatsApp עם שאר האפליקציות. כדי שזה יקרה, פייסבוק תצטרך לבנות הצפנה מקצה לקצה למסנג'ר, מכיוון שלוואטסאפ כבר יש את התכונה הזו. עדכון זה כנראה לא יסתיים לפני 2022.
פייסבוק אמנם כבר לא מגדירה את נתוני השימוש בכל אפליקציה בנפרד, אך בשנת 2017 החברה עדכנה כי למסנג'ר יש יותר מ -1.3 מיליארד משתמשים חודשיים, בשנת 2018 היא אמרה כי לאינסטגרם היו מעל מיליארד, ובשנת 2020 היא אמרה כי ל- WhatsApp יש יותר מ -2 מיליארד משתמשים
על פי פייסבוק, 70% מהאמריקאים משתמשים בשלוש האפליקציות להעברת הודעות. שליש מאותם משתמשים מתקשים לזכור היכן נמצאים נושאי שיחה מסוימים, וזו הסיבה שהחברה אומרת שהיא בונה את הסנכרון בין האפליקציות.
"אחוז עצום מהם באמת לא יודע לאיזו אפליקציה לפנות כדי לדבר עם אדם ספציפי", אמר מנהל מסנג'ר. "כתוצאה מכך, אתה פשוט שולח פחות הודעות." שירות המסנג'ר של פייסבוק יכול לשרת יותר משתמשים אם אפל תפתח את המערכת האקולוגית שלה ב- iOS כדי לאפשר למשתמשי אייפון לבחור באפליקציות ברירת המחדל להעברת הודעות. כשמדובר באפליקציות להעברת הודעות, אנחנו מקדמים את הבחירה מנקודת מבט שאנשים צריכים להיות מסוגלים לבחור איזו אפליקציה מסוימת היא אפליקציית ברירת המחדל בטלפון שלהם, כך שההעדפה שלהם מכובדת בפועל", אמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה