דיגיטל וטק

אילון מאסק מבטיח: בקרוב טוויטר תאפשר שיחות וידאו

אילון מאסק לא עוצר. מאז רכש את טוויטר לפני מספר חודשים הוא לא מפסיק להכניס שינויים ברשת החברתית וכעת הוא מתמקד בהודעות הישירות בין המשתמשים ומבטיח שבקרוב משתמשים יוכלו "לדבר עם אנשים בכל מקום בעולם"
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
טוויטר עשויה להשיק הודעות ישירות מוצפנות במהלך היום (רביעי), כך צייץ אילון מאסק ותיאר את התוכניות להגביר את תכונות התקשורת ברשת החברתית.
מאסק צייץ כי הגרסה האחרונה של אפליקציית טוויטר תכיל שינויים בהודעות ישירות או בהודעות DM – הודעות לא ציבוריות שמשתמשים שולחים זה לזה. מאסק הסביר שכעת ניתן יהיה להשיג לכל הודעה בשרשור DM, לא רק להודעה האחרונה, כמו גם היכולת להשתמש בכל אימוג'י כדי להגיב להודעה. בעבר, משתמשים היו יכולים להשיב רק להודעה האחרונה בשרשור ולהגיב רק עם אימוג'ים ספציפיים.
 
דבר נוסף שיעלה הוא הצפנה בהודעות. הצפנה בהודעות פירושה שרק השולח והמקבל יכולים לראות את ההודעה. בתיאוריה, טוויטר ומאסק לא יוכלו לראות או ליירט הודעות ישירות בין אנשים. "לא אוכל לראות את הודעות ה-DM שלכם גם אם אקדח יהיה מכוון לראש שלי", צייץ מאסק.
שירותי הודעות מוצפנות הפכו לפופלריים בשנים האחרונות ככל שהמשתמשים מתמקדים יותר בפרטיות. מאסק אמר גם ששיחות וידאו וקוליות יתווספו בקרוב לטוויטר כדי שמשתמשים יוכלו "לדבר עם אנשים בכל מקום בעולם" מבלי לתת להם מספר טלפון.
יש לציין שמאסק לא תמיד עומד במילתו. תכונות חדשות שהבטיח בעבר, דוגמה כאשר הבטיח בפברואר שטוויטר תציג תכונה לחלוקה של הכנסות מפרסום עם יוצרים בפלטפורמה עדיין לא יצאה לאור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה