השוק

סופוויב מדיקל קיבלה אישור לשיווק בדרום קוריאה

הפיתוח של החברה הוא של מכשיר שמיועד לטיפול לא פולשני לשיפור קמטי צוואר ופנים; המוצר של החברה קיבל אישור של ה-FDA והמקבילה האירופאית שלו
ניצן כהן | 
לו סקפיורי (צילום Carolynn Grimes)
סופוויב מדיקל קיבלה את אישור הרגולטורי בדרום קוריאה (ה-MFDS), לשיווק מכשיר Sofwave שלה ומיועד לטיפול לא פולשני לשיפור בקמטי הפנים והצוואר, הצערת ומיצוק העור. בחברה אומרים היום כי מדובר באישור שיווק משמעותי שמתווסף לאישורי ה- FDA ו-CE שיש לחברה בארה"ב ובאירופה.
החברה מעריכה היום כי קבלת אישור ה-MFDS היא צעד מרכזי נוסף באסטרטגיית צמיחתה הבינלאומית, וזאת מאחר ששוק אסיה-פסיפיק, נחשב לאחד מהשווקים האסתטיים הרפואיים הנהנים משיעורי צמיחה מהגבוהים ביותר בעולם. על פי הערכות שפורסמו, היקף שוק האסתטיקה הרפואית בקוריאה עמד בשנת 2019 על סך של יותר מכ-1.6 מיליארד דולר, והוא צפוי לצמוח בקצב גידול שנתי (CAGR) בשיעור של כ-13.3% משנת 2020 ועד לשנת 2027, שוק זה צומח בעיקר כתוצאה מהגידול המשמעותי של פרוצדורות לא פולשניות. 
נזכיר כי החברה סיכמה את המחצית הראשונה של שנת 2021 עם צמיחה משמעותית בהכנסות לסך של כ- 10.2 מיליון דולר, זאת לעומת כ- 4.3 מיליון דולר בכל שנת 2020. במחצית הראשונה של שנת 2021 הרווח הגולמי צמח לכ- 73.8% לעומת כ- 61.2% בשנת 2020. על פי הערכות החברה  היא תגיע בשנת 2023 להכנסות של מעל ל-90 מיליון דולר ורווח גולמי של מעל 80%.
חברת Sofwave (סופווייב), שהוקמה בשנת 2015 בחממת אלון ונצ'רס, עוסקת בתחום האסתטיקה הרפואית ומתבססת על טכנולוגיית קרני אולטרסאונד מקבילות, המאושרת על ידי ה- FDA וע"י CE  ורשויות רגולטוריות רבות במדינות מפתח בעולם. המכשיר שפיתחה החברה מאפשר טיפול ממוקד באמצעות פעולה לא פולשנית, והוא מטפל בהצערת ומיצוק עור המטופלים. החברה פעילה כיום בארה"ב ובישראל, ובשנת 2021 החברה הנפיקה את מניותיה בבורסה בתא. מנכ"ל החברה הוא מר לואיס סקאפורי ויו"ר החברה הוא ד"ר שמעון אקהויז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה