השוק

טסלה קיבלה ציון 'נכשל' לנהיגה האוטומטית שלה, מה הסיבות?

מומחה לרכבים אוטונומיים העמיק לטסלה עבור ה'נהיגה עצמית מלאה' ציון נכשל ופירט: הפעלת המערכת מפחידה, יש יותר מדי טעויות ושיבושים במערכת לעיתים תכופות וזה לא הכל
מערכת ice |  4
טסלה (צילום unsplash)
מומחה הרכב בראד טמפלטון מכסח בביקורת את הנהיגה העצמית המלאה של טסלה עם ציון נכשל. בין הסיבות שפירט בסרטון ארוך למדי, ניתן למצוא את התנהגות הכביש של הרכב בדרך משובשת ועוד.
טמפלטון הסביר: "בבעלותי טסלה מאז 2018 ואני מעריץ ענק של המכונית. הרקע שלי הוא בתוכנה ומכוניות לנהיגה עצמית. באופן טבעי התעניינתי מאוד הן בטייס אוטומטי והן במערכת העתידית המובטחת שטסלה מכנה "נהיגה עצמית מלאה". טסלה פרסמה אב טיפוס (שהם מכנים "ביתא") של מערכת זו לחלק מבעלי טסלה, וסוף סוף קיבלתי אותו לאחרונה. צפיתי בסרטונים רבים שלו בפעולה, חלקם טובים, חלקם רעים, ורציתי לראות את זה בעצמי. אז הנה הביקורת שלי, כולל סרטון של נסיעה לדוגמה עם למרבה הצער, יותר מדי טעויות".
"יש לי כבוד גדול והערצה לאלון מאסק, אז מצטער להגיד את זה אבל... זה נורא. אני מתכוון ממש רע. אחרי כל הסרטונים האלה לא ציפיתי להרבה, אבל ציפיתי ליותר מזה. הנסיעה הראשונה שלי הביתה לאחר הפעלתו הייתה מפחידה. אתה הולך לראות את הלולאה השנייה שעשיתי, אחת סביב המטה של אפל בקופרטינו קליפורניה. נהגתי עכשיו בלולאה הזו תריסר פעמים כשהמערכת פועלת, וכל כונן שונה, עם דפוס שונה של שגיאות, כמה מהן חמורות".
"דבר אחד שלא ניכר בסרטון הזה ובאחרים הוא עד כמה הנסיעה היא קופצנית. הנסיעות מלאות בהאצות פתאומיות ובלימות ובפניות קופצניות שיגרמו לך לפטר את עצמך במהירות כנהג. נראה שהטסלה שלי לא מסוגלת לעבור יותר מכמה מיילים שאינם בכביש מהיר מבלי לעשות טעויות ברמות שונות של חומרה. למרבה המזל, לא הייתה לי התרסקות. כפי שחייבים, אני מתערב אם המערכת נראית כאילו היא עושה משהו מסוכן. בחלק מהמצבים הללו, בהחלט ייתכן שהמכונית הייתה מתקנת את עצמה ולא פוגעת בכלום".
 
"נהיגה עצמית מחייבת להיות אדם בטוח, אבל גם להיות אזרח טוב בכביש. כל כך הרבה פעמים בטיולים שלי מצאתי את המכונית חוסמת מכוניות אחרות, ואפילו צופרת. באותם מקרים התערבתי כדי לומר לו ללכת, ובמקרים מסוימים, נראה שזה לעולם לא היה הולך אחרת. אז אני נותן לטסלה 'נכשל' כשזה מגיע לנהיגה עצמית. השימוש בו הוא חוויה מטרידה. זה בהחלט לא מרגיע. למען ההגינות, אני ורבים תהינו האם טייס אוטומטי יכול להיות מוצר נעים ומרגיע. אם אתה משתמש בו נכון, בכביש המהיר, זה כן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מתי תבינו
    אסי 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהו נגמר זה הרכב הכי מדובר הכי שווה וכולם רוצים אותו.
    סגור
  • 3.
    עדיף שפשוט שתשאלו
    נו 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתמטקאי שיסביר את דעתו על מכונת למידה ורשת ניורניים תתפלאו לשמוע משהו מאוד מפתיע
    סגור
  • 2.
    אם אין לכם אנשים שיתרגמו, אל תפרסמו כתבות
    איתי 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה מגוחך לפרסם מגוגל טרנסלייט
    סגור
  • 1.
    זה תרגום של גוגל טרנסלייט??
    יוני 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה לא קריא
    סגור