רכילות עסקית

מסיבת המיליונרים: בכירי הנדל"ן מרימים כוסית חגיגית

צעירי משפחת גינדי, בני הדודים החולשים על אימפריית נדל"ן, יחד עם יזם הנדל"ן עידו חג'ג' - הכוכב העולה בגזרה, באירוע חגיגי שכלל גם תוספת מעניינת עם מייסד חברת הפינטק שיצאה להנפקה הגדולה ביותר עבור חברה ישראלית. משהו מתבשל בין הצדדים?
מערכת ice | 
גינדי חגג אסיא (צילום אינסטגרם)
בתמונה אחת התחברו לא רק בני הדודים למשפחת אצולת הנדל"ן גינדי, אלא הפעם גם מהדור החדש של עושר הנדל"ן - האח לבית חג'ג' שהצטלמו בתמונה אחת יקרה מפז, כאשר אל החבורה מצטרף גם הצד הטכנולוגי, הלא הוא יוני אסיא.
נעשה סדר: החוגג מנור גינדי מגינדי השקעות, בנו של משה גינדי, שרק היום עלה לכותרות לאחר המיזוג של חברת קאנומד שלו ושל אחיו כפיר גינדי, שחיסלה את פעילות הקנאביס שלה ובעלי השליטה בה לקחו אותה לאזור הנוחות בנדל"ן, במיזוג עם חברת "לאונרדו" שעוסקת בתחום ההתחדשות העירונית.
 
עוד בחגיגות: רו"ח אבי גינדי, בנו של יגאל גינדי (אחיו של משה) מבעלי גינדי החזקות, ובן דודו של מנור. עוד בן דוד הצטרף: חן גינדי, בנו של אברהם גינדי, שיחד עם אחיו איתי מבעלי "חן ואיתי גינדי בע"מ".
אל צמרת הנדל"ן הוותיקה, הצטרף לחגיגות הדור החדש של הנדל"ן, עידו חג'ג' מקבוצת האחים חג'ג' יחד עם אחיו צחי, שאם ביום-יום יש בין הצדדים יריבות על יוקרת הנדל"ן, הרי שהצדדים עדיין יכולים לחגוג ביחד את ההצלחות. ועוד איזה הצלחות: קבוצת חג'ג' נמצאת בטופ עם רכישת בתי הזיקוק של עידן עופר בחיפה (בזן) וכניסה דרמטית לשוק האנרגיה, או יותר נכון: לנדל"ן שמקיף את עולם האנרגיה, וכניסה לליגה של הגדולים בעודם מחליפים את אחד מעשירי העולם המיליארדר עידן עופר.
 
הצלע האחרונה והמפתיעה שהשתתפה בחגיגות, היא לא אחרת מאשר מייסד ומנכ"ל חברת איטורו, יוני אסיא, שהגיעה להצלחה ענקית שנה שעברה כאשר  יצאה להנפקה בנאסד"ק בשווי של 10.4 מיליארד דולר. ההנפקה הגיעה בעסקת מיזוג עם חברת ספאק, בהנפקה הגדולה ביותר עבור חברה ישראלית.
רק לאחרונה באירוע הספורט הענק של ארה"ב, הסופרבול, הלכה איטורו על כל הקופה עם פרסומת לחברה במטרה לכבוש את הקהל הצעיר. האם בכירי הנדל"ן קורצים לעולם הפינטק ומבשלים לנו משהו מעניין ביחד?
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה