בארץ

החטופה ששוחרה בעדות מצמררת: "הייתי משוכנעת שהילדה שלי מתה"

בריאיון לתוכנית "נכון להבוקר" המשודרת בתחנת הרדיו גל"צ, שרון אלוני קוניו, אשר שוחררה עם בנותיה ובעלה עדיין מוחזק בשבי, סיפרה בכאב לאילנה דיין על רגעי האימה ב-7 באוקטובר:  "זה פשוט שבר לי את הלב"
מערכת ice | 
שרון אלוני קוניו (צילום חדשות 12)
שרון אלוני - קוניו, ששוחררה עם בנותיה מהשבי ובעלה עדיין מוחזק על ידי מחבלי חמאס, התראיינה לתוכנית של גל"צ הנקראת "נכון להבוקר" שאותה מגישה אילנה דיין, ובו סיפרה על רגעי האימה ב-7 באוקטובר
לאחר שאלוני קוניו נשאלה האם ישנו רגע שלא עוזב אותה מה-7 באוקטובר, זו ציינה בכאב: "אני חושבת שזה הרגע אחרי שאיבדתי הכרה בממ"ד, אחרי שהחלטנו לצאת החוצה וביקשתי מדניאל להחזיק את אמה ופשוט שנייה אחרי זה להסתובב ולראות שהילדה לא איתי, זה פשוט שבר לי את הלב". 
שרון אלוני קוניו, ציינה כי במשך 10 ימים חששה לגורל בתה אמה: "זה היו 10 ימים שפשוט לא היה לי מושג מה קורה איתה, מה קורה עם אחותי ואת אומרת לעצמך אני הייתי משוכנעת 10 ימים שלמים שהילדה שלי מתה". 
 
לצד זאת, סיפרה שרון כי לעיתים בתה מדברת על אותם 10 ימים שבה נשארה ללא אמה בשבי חמאס. "לא קל לשמוע את זה, אבל זה הרבה סביב: 'הייתי לבד, לא שיחקו איתי. רצית את אמא ואבא. זה משפטים שממש ככה קורע את הלב לשמוע אותם כי אתה אומר: 'כשלתי'. כשלתי בלהיות אמא שמגנה על הבת שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה