בארץ

בהתאחדות התעשיינים זועמים: "החגיגה של הממשלה על האזרחים נגמרה"

"הממשלה היא זו שמייקרת וממשיכה ליקר את מחירי הדירות, המכוניות, הדלק, החשמל, המים, הארנונה ועוד שגם פוגעים בהכנסה הפנויה של תושבי המדינה וגם גורמים לייקור המוצרים והשירותים בישראל", כך נכתב בתגובה של ההתאחדות להחלטת משרד הכלכלה והתעשייה לדרוש מ-15 חברות בשוק המזון לחשוף את דוחותיהם הכספיים
מערכת ice |  1
רון תומר (צילום יוסי אלוני)
בתגובה להחלטת משרד הכלכלה והתעשייה לדרוש מ-15 חברות בשוק המזון לחשוף את דוחותיהן הכספיים, מהתאחדות התעשיינים נמסר: ״המונופול הדורסני ביותר בישראל היא ממשלת ישראל שגורמת ליוקר מחיה ויוקר עשיית עסקים יוצא דופן בהשוואה לכל מדינה בעולם. הממשלה היא זו שמייקרת וממשיכה ליקר את מחירי הדירות, המכוניות, הדלק, החשמל, המים, הארנונה ועוד שגם פוגעים בהכנסה הפנויה של תושבי המדינה וגם גורמים לייקור המוצרים והשירותים בישראל".
עוד נכתב בתגובה: "המונופול הממשלתי גם קבע שיעורי מע"מ למזון מהגבוהים בעולם ובכך מעלה את מחירי המזון באופן מלאכותי בכדי לגבות מס. צר לנו ששר הכלכלה והתעשייה מנסה, כמו רבים מקודמיו, להסיט את תשומת הלב של הציבור מהסיבות האמיתיות שגורמות לעושק הציבור, כפי שהוא מכנה זאת. הציבור בישראל שבע הבטחות ויודע היטב שמי שעושקת אותו היא ממשלת ישראל, עם המיסים המופרכים על רכבים, דלק, קרקעות, דירות, ארנונה ומזון ומנגד מנהלת את תקציב המדינה בצורה בזבזנית - כסף שיוצא מהכיס של כל אזרח בישראל".
 
"בימים הקרובים נפרסם סדרת השוואות בינלאומיות של העלויות הממשלתיות בישראל בהשוואה לעולם ונעזור לציבור בישראל להבין מי בדיוק עושק אותו ואיך. פגיעה במגזר העסקי לא תהיה יותר הדרך הקלה לברוח מאש מחאת יוקר המחיה. החגיגה של הממשלה על האזרחים נגמרה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התאחדות התשיינים
    אלכס 05/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מס שפתים .בירבורי מילים על הקרח כולם עובדים על כולם . התעשיינים חוגגים. עליית מחירים חריגה תביא את המיתון שיזנב בכולם.
    סגור