תקשורת ומדיה

צפו: שרקי זעם באולפן "אח שלי נרצח"

בצל אירועי האלימות בירושלים שהגיעו לשיא בשבועות האחרונים עם גל נרחב של תקיפות נגד צעירים יהודים שמתועות בטיקטוק התקיים וויכוח סוער בפאנל חדשות 12, העיתונאי יאיר שרקי ששכל את אחיו בפיגוע לא אהב את ההשוואה שעשה משה נוסבאום
מערכת ice |  5
יאיר שרקי (צילום חדשות 12)
בירושלים עדיין המצב לא שקט, מדי לילה צעירים ערבים מתעמתים עם המשטרה באלימות וממשיכות התקיפות נגד יהודים, אתמול (ראשון) החליטו במשטרה לפתוח את שער שכם כרגיל בתקווה לקבל מעט שקט. בתכנית שש עם עודד בן עמי קיימו פאנל בו דיברו על המהומות בירושלים, העיתונאי יאיר שרקי שמתגורר בירושלים זעם על המצב הביטחוני והסיקור התקשורתי.
 
"כל ההסברים והטריגרים לא מסבירים שום דבר שראינו, גם אם חסמו את שער שכם ואת מוקדי הבילוי, זה לא מסביר תקיפות אנטישמיות נגד יהודים רק כי הם נראים יהודים, יש ניסיון לייצר פה סימטריה, גם אם היו תקיפות של יהודים נגד ערבים זה לא דומה לטרור השיטתי הערבי והרצחני שרוצח יהודים." אמר שרקי, העיתונאי מוחמד מג'אדלה שנכח בפאנל ענה לשרקי: "מי רצח יהודים?" שרקי ענה לו בכעס: "הרבה מאוד רצחו, אין  שום סימטריה, אלף יהודים נרצחו מאז אוסלו, אח שלי נרצח, האמירה ששני הצדדים תוקפים  היא חטא לאמת, לא יודע איפה אתם חיים."
שרקי שיתף בטוויטר את העימות וכתב: "כל הניסיונות להסביר את הרקע להתלקחות בירושלים מטשטשים את האמת הפשוטה: אין שום דבר שיצדיק תקיפות אנטישמיות בירושלים, ואין סימטריה בין ״שני הצדדים״. כזכור, שרקי שכל את אחיו שלום בפיגוע דריסה בעיר ירושלים לפני שש שנים. בינתיים בירושלים לא שקט והמשטרה נערכת מדי ערב בכוחות מתוגברים, גם בדרום השקט הביטחוני לא חזר ובמהלך הלילה נורו מספר רקטות לעבר ישראל, בתגובה סגרו בישראל את מרחב הדיג של העזתים והחליטו שלא לתקוף בחזרה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    סוף סוף שרקי מבין שעושים ממנו צחוק.
    דגן 05/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה נמאס לו להיות חרדי המחמד של אל ג'זירה.
    סגור
  • 4.
    להחרים
    יוסי 05/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אי אפשר מצד אחד להתלונן על אנטישמיות ומצד שני ללקק את הנעל של מי שתתסיס לאנטישמיות. שרקי ועמית סגל עוזרים להשאיר את ערוצי הזוהמה רלוונטיים אם הם לא היו שם לא היה מי שצופה בהם תתעוררו המוח של השמאל מאוד מדופלם וערמומי הם עושים מניפולציות על המוח של הצופים.
    סגור
  • 3.
    משה נוסבאום עצמו אנטישמי
    Yoo 05/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גועל נפש של בנאדם שמגן כל היום על המשטרה ואוהב לזלזל בחרדים, מתנחלים ואתיופים. פשוט אפס של בנאדם.
    סגור
  • 2.
    עיוות
    א.אר 05/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ידוע שערוציי התשקורת השמאלנים מעוותים ומסלפים את האמת, חותכים פה ומאריכים שם. שקרנים, ערב רב, צבועים, ועוכריי ישראל שנואים עי רוב העם
    סגור
  • 1.
    נוסבאום למזלו לא יודע מה זה שכול ולכן מזלזל. (ל"ת)
    זלזול בשכול 04/2021/26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור