תקשורת ומדיה

מיכאלי תגנה? אמה של שרת התחבורה נגד משפחת מנגיסטו

ינון מגל פרסם התכתבות מתוך קבוצת הוואטסאפ של מפלגת העבודה בה נוכחת אמה של שרת התחבורה, שסיפקה התבטאות אומללה כנגד משפחתו של הנעדר: "הוא פגוע נפש והמשפחה לא טפלה בו כנדרש. עכשיו הם רוכבים על גלי האמפטיה. איפה היו כל השנים?". וגם: התגובות הזועמות ברשת
מערכת ice |  2
אברה מנגיסטו, מרב מיכאלי (צילום ויקיפדיה, מתוך אתר הכנסת)
אברה מנגיסטו חצה את גדר המערכת לכיוון רצועת עזה ב-2014 ומאז, נעלמו עקבותיו. מאז, פוליטיקאים ואנשי תקשורת שונים ערכו קמפיינים על מנת להעלות את סדר היום את היעדרותו של הנעדר שידוע כלוקה בנפשו, אך יש גם כאלה שפחות מגלים חמלה למצב, אחת מהם היא סוזי קסטנר, אמה של שרת התחבורה מרב מיכאלי, שהתבטאה בצורה שנויה במחלוקת כנגד מנגיסטו וגרמה לסערה גדולה ברשתות החברתיות. 
ינון מגל פרסם התכתבות בקבוצת הוואטסאפ של מפלגת העבודה, בה נוכחת כמובן מרב מיכאלי אך גם אמא, סוזי קסטנר. לאחר שבתמונה נשלחו תמונות מביקור של אורית לוין מהנהגת המחאה להשבתו של אברה מנגיסטו ויואל מרשק מהתנועה הקיבוצית מפגישה עם משפחת מנגיסטו, קסטנר הביעה התבטאות די חריגה.  
"אני מצטערת חברים, עם כל הסימפטיה אני מזכירה לכם שלפני שהוא נלקח בשבי, הוא עבר לעזה מספר פעמים" כתבה קסטנר והוסיפה, "הוא פגוע נפש והמשפחה לא טפלה בו כנדרש. עכשיו הם רוכבים על גלי האמפטיה. איפה הם היו כל השנים. ושלא תטעו. לבי עם מגיסטר (טעות במקור), לא עם המשפחה שלו". 
 
התגובה שהודלפה החוצה גררה שלל של תגובות זועמות ברשתות החברתיות בסגנון "בדיוק כמו הבת שלה, בושה", "עכשיו ברור מאיפה הגיע הטמטום" ועוד לא מעט גולשים שקיבלו בזעם גדול את דבריה של אמה של שרת התחבורה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סוזי רכבת קסטנר זבל אנושי. (ל"ת)
    רון 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בגדול צודקת בהכל המדינה אשמה הנה רשימה חלקית של נפגעים:
    Aaa 03/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אבל תראו מי מתלונן נגד המדינה: אתיופים, חקלאים, תעשיינים, שמאל, ימין , הומואים, לסביות, מעמד ביניים, מזרחים ככלל, מרוקאים, תימנים, ערבים, מוסלמים, יהודים, ספורטאים, בלד, מרצ, בליכוד, אדכנזים, חרדים, מתנחלים, bds, b..., הפלסטינים הפלסטיניות, הבדואייים כמובן
    סגור