תקשורת ומדיה

אילון מאסק מתקשה: זה האיש שמונע ממנו להשתלט על טוויטר

האיש העשיר בעולם, שהודיע כי בכוונתו להשתלט לחלוטין על טוויטר לאחר שרכש 9.2% מהחברה, נתקל בהתנגדות מצד הנסיך הסעודי בן טלאל, שצייץ: "איני מאמין שההצעה של אלון מאסק (54.20 דולר) קרובה לשווי האינהרנטי של טוויטר בהתחשב בתחזיות הצמיחה". מה ענה מאסק?
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום flickr, freepik)
אילון מאסק הודיע השבוע כי בכוונתו לבצע השתלטות מלאה על הרשת החברתית טוויטר, אלא שעושה רושם שגם לאיש העשיר בעולם, לא הכל בא בקלות. הנסיך הסעודי אל וואליד בן טלאל והחברה שבבעלותו, קינגדום הולדינג, להם חלק גדול בטוויטר, דחו את הצעת הרכישה של בעלי טסלה ו-SpaceX בטענה שלא הייתה גבוהה מספיק עבורם. 
"איני מאמין שההצעה של אלון מאסק (54.20 דולר) קרובה לשווי האינהרנטי של טוויטר בהתחשב בתחזיות הצמיחה", כתב בן טלאל בחשבון הטוויטר שלו. עוד הוסיף בציוץ כי הוא אחד מבעלי המניות הגדולים והוותיקים ביותר של החברה.
מאסק לא נשאר חייב והגיב בציוץ משלו: "מעניין. רק שתי שאלות, אם יורשה לי. מה גודל האחזקה של קינגדום בטוויטר, ישירות ובצורה עקיפה? מה התפיסה של קינגדום לגבי חופש עיתונות וחופש הדיבור?"
כזכור, אלון מאסק השלים רק בתחילת החודש האחרון את השתלטותו על 9.2% מטוויטר, מה שהפך אותו לבעל המניות הגדול ביותר ברשת החברתית. לאחר מכן דווח כי בכוונתו של מאסק להשתלט באופן מלא על טוויטר עבור 54.2 דולר במזומן למניה במזומן, פרמיה של 18% על מחיר השוק, 55.85 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה