תקשורת ומדיה

צפו: מגיש החדשות שפך על עצמו לבן בשידור חי

אראל סגל הפתיע את צופי ערות 14 כשבמהלך מונולוג שנשא בשידור בחר לשפוך על עצמו גביע של לבן. מה גרם לו לבצע את הצעד המשונה?
מערכת ice |  8
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
מגיש ערוץ 14 אראל סגל יצא בצעד מפתיע של מתודיקה שונה מאוד בזמן השידור, כשבחר לדבר על הפילוג בין מצביעי מפלגות הימין שמתרחש ברקע המרוץ לבחירות לכנסת ה-25.
סגל פתח במונולוג בו דיבר על הפילוג ועל העובדה שישי לסיימו ואמר, "יש פיל בחדר, הפיל הזה מאוד בעייתי הוא ירדוף את כולנו. הסכסוך הוא בין הביביסטים למצביעי ימין אחרים. למרות שזה כינוי גנאי אני אוהב אותו . אני ביביסט, אני תומך בנתניהו ואני בטוח שנעשה לו עוול משפטי ולנו פיגוע נגד הדמוקרטיה.  מנגד גדלתי בסרוגים, אני שבט ידידיה, למדתי בהימלפארב, אבא שלי היה קומונר בסניף מלאבס, הבהן שלי למד בעתניאל אני מת על האנשים האלה מלח הארת לוחמים קצינים עמך ישראל האהוב. הסכסוך לא איתם. הסכסוך שלי אהוא עם פלג לא גדול אבל משפיע ואליטיסתי. חלק ממנו מרגיש יותר הזדהות עם בורגנות יש עתידית ממודיעין מאשר עם תושבי נתיבות".
סגל הוסיף ופנה אל מצביעי הימין-מרכז ואמר, "קשה לי להאמין שהקרבתם את האידיאולגיה ורצון הרוב בשביל ראש ממשלה עם כיפה. אני יודע מה אתם אומרים ומאיפה באתם אתם לא מבינים אותנו? סמכנו עליכם במאבק  ובחרתם להיכנע להגמוניה ועוד להטיף לנו. מה ציפיתם? שנקבל אותכם עכשיו בחיבוקים ונשיקות?"
"אתם אנשים טובים אבל טעיתם, המצב השתנה. מה עם מורשת בנט? קשה להודות בטעות אבל זו חובתכם. אני פונה אל אחי הביביסטים. צריך להוריד דציבלים. הלכנו רחוק מדי. השנאה מקלקלת את השורה אנחנו אחים. כולנו מגדלים ילדים טובים, יהודים משרתים בצבא, מלח הארץ. כונו ציונים בני הרצל ובני מחנה אחד שנאבק על קיומה של מדינה יהודית". 
 "יש פה ריב גדול בתוך המשפחה, זה ריב עם אידיאולוגינה ותפיסת עולם אבל גם אגואים" בשלב הזה עבר השידור לקטע ארכיון מתוך "הלהקה", אותו בחר סגל לחקות בשידור, "גם האגו הנפוח שלי. ומול אגו יש רק פיתרון אחד אז הנה לבן, טוב לשפוך לבן בעד ארצנו".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    לסגל היקר
    יהונתן רזיאל אוחנה 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק שאתה צודק מאוד וחייבים להתאחד ומהר כי חייבים להקים מדינה יהודית ציונית אמיתית! שולחים חיזוקים והמון אהבה ואחדות במיוחד בתקופה כזאת שעלולה לפלג בנינו ??
    סגור
  • 7.
    ממשלות השמאל והזיות-"שלום" -הביאו עלינו פיגועי אוטובוסי
    ארנון תל-אביבי 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשהשמאל בשלטון יש פיגועים של פיצוצי אוטובוסים. אחריי הזיית "שלום"-אוסלו ב 1994 ואחרי ההתחנפות של אהוד ברק בקמפ-דיויד באוגוסט 2000 לטרוריסט יאסר ערפאת - התחילה האינתיפדה השנייה. אלפי ישראלים כולל קשישים , נרצחו ונפצעו בפיגועי הטרור בגלל ההזויות-"שלום" של השמאל.
    סגור
  • 6.
    ערוץ הקטנטנים והילדים רכש את זכויות הזבל הזה (ל"ת)
    נאור ונאורה 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 5.
    ביבי
    טליה 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביבי לא רק מושחת אלא גם שקרן וגם נרקיסיסט. הוא גם דורס את כולם ואין לו שום קו אדום. לכן חצי עם לא סובל אותו.
    סגור
  • 4.
    וואו... מה הם לא יעשו בשביל עוד 3 צופים לרייטינג הדל
    מימון 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    צעד של יאוש. לא יעזור.
    סגור
  • 3.
    אראל סגל
    סגלית 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אראל ששם משפחתו שכשם משפחתי אין קרבה משפחתית אבל יש אהדה משפחתית לאיש רהוט משכיל ושם את האמת יש לפנים .. תמיד היהודים בתוך עצמם בחילוקי דעות ו התפלפלויות אין סופיות .. הציונות הדתית על תהרסו שוב
    סגור
  • 2.
    חלק מקמפיין מתוכנן. "תביאו לי מנדט אחד מהימין הערכי " (ל"ת)
    anj 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מלח הארץ הוא ביטוי נוצרי האסור בשימוש!
    לשונאי 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף מלך הארץ!
    סגור