נדל"ן ותשתיות

רומן אברמוביץ' מסתבך: הסנקציות הבאות על האוליגרך

האחוזה בהרי רוקי שנרכשה ב-36.5 מיליון דולר ובימים אלה שווה יותר מ-50 מיליון דולר, בדרך להקפאה מצד הממשל בארצות הברית. כך מעריכים מומחי הנדל"ן בארצות הברית
מערכת ice |  1
רומן אברמוביץ' (צילום רישיון חופשי ויקיפדיה)
האחוזה בהרי הרוקי בבעלותו של האוליגרך הישראלי-רוסי, רומן אברמוביץ', בדרך להיות אחד הנכסים הראשונים שיוקפאו על ידי הממשל בארצות הברית, כך מעריכים עורכי הדין ומומחים בתחום הנדל"ן בעקבות הסנקציות מהבית הלבן בתגובה לפלישה הרוסית לאוקראינה, כך דיווחו הבוקר (שני) ב-CNBC.
בין שלל הישגי הנדל"ן של רומן אברמוביץ', אחוזת ענק בגודל של 1,300 מ"ר  על 200 דונם בסנואומאס, קולורדו. ממש בסמוך לאספן. המיליארדר מחזיק בין היתר בצי יאכטות, קבוצת הכדורגל צ'לסי, דירות פאר בלונדון, צרפת וסנט בארט. כל אלו העניקו לו פרופיל של אחד מאנשי העסקים הגדולים לפחות במערב. 
 
אברמוביץ' רכש את הנכס ב-2008 בתמורה ל-36.5 מיליון דולר. לפי CNBC, מתווכים מקומיים טוענים שהנכס שווה היום יותר מ-50 מיליון דולר בהתחשב בזינוק המחירים, זה יהיה הבית שיימכר באזור אספן בסכום השני בהיסטוריה. 
אברמוביץ' מחזיק גם בבית הרבה יותר צנוע, בקתה בשטח של 510 מ"ר בסנואומאס וילג', גם את הנכס הזה אברמוביץ' רכש ב-2008 תמורת סכום של 11.8 מיליון דולר, לפי הרישומים בארצות הברית. הנכס נמצא במרחק הליכה מהבית הגדול יותר והוא משמש את אברמוביץ' ככל הנראה כבית הארחה, בית לעובדי התחזוקה או בית סקי בשל הקרבה שלו למדרונות.
המומחים טוענים שהנכסים הם היעד הבא בסנקציות של ארצות הברית על המיליארדרים הרוסים. בניגוד לנדל"ן בבעלות האוליגרך בארצות הברית, הנכסים בסנואומס נרכשו על שמו של רומן אברמוביץ'. הממשל בארצות הברית יוכל יותר בקלות להקפיא נכסים בבעלות על אדם שהוטלו עליו סנקציות וכך נחסכו ההליכים המשפטיים לקביעת הבעלות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמריקאים מטומטמים אימפוטנטים
    בבה בובה 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר של הבתים שרכש אזרח רוסי, מכספו כדין למלחמה באוקראינה? אבל צה יש לנו לצפות מממשל עלוב נפש ופחדן שבמקום להתעמת תבאית עם פוטין וצבאו, מתעלל במיליארדר מצליח שהרוויח כספו ביושר וכל חטאו שהוא אזרח רוסי. ככה הסנילי בבית הלבן החליט להעניש את ישראל והעולם והחליט לבטל את הכרזת ארגון הטרור הבינלאומי משמרות המהפכה ככזה.כנל ההתרפסות בפני איראן על הסכם הגרעין. ממתי מדינה טרוריסטית ששמה לה למטרה להשמיד את ישראל וגם מצהירה על כך בגלוי- זכאית מלכתחילה לנהל מומ כלשהו במקום להוריד אותה על הברכיים. אז החרמת היכטה והטירה של אברמוביץ' ינחלו תבוסה לצבא הרוסי? ביידן לך לבית אבות. אתה נזק מוחלט לעולם החופשי!
    סגור