נדל"ן ותשתיות

אפי קפיטל בפרויקט ענק: צופה הכנסות ב-800 מיליון שקל

אפי קפיטל נדל"ן זכתה במכרז ל-611 דירות וכן גם 3,100 מ"ר מסחר באופקים בסכום של כ-127 מיליון שקל
מערכת ice | 
אפי שקדי (צילום טל גבעוני)
אפי קפיטל נדל"ן מדווחת על זכייה משמעותית במכרז ענק של רמ"י בעיר אופקים. במסגרתו הוצעו 3,198 דירות ואלפי מ"ר של שטחי מסחר כחלק מתוכנית מחיר מטרה ב-18 מתחמים שונים בשכונת אפיקי נחל. אפי קפיטל נדל"ן זכתה ב-3 מתחמים שיכללו 611 דירות ו-3,100 מ"ר של מסחר בסכום של 127 מיליון שקל כולל פיתוח.
כחלק מתנאי המרכז בו זכתה אפי קפיטל נדל"ן, נקבע כי היא תבנה בסך הכל 397 דירות תחת מחיר מטרה ו-214 דירות נוספות שישווקו לשוק החופשי. הכנסות החברה הצפויות מהפרויקט נאמדות בכ-800 מיליון שקל.
 
על פי ההליכים הסטטוטוריים מול הרשות המקומית הבנייה צפויה להתחיל בעוד כשנתיים החברה צופה כי דירות 3 חדרים בשוק החופשי ימכרו בסכום של החל מ-1.25 מיליון שקל, דירות 4 חדרים ימכרו בסכום של החל מ-1.45 מיליון שקל, דירות 5 חדרים בסכום של החל מ-1.55 מיליון שקל והדירות המיוחדות ימכרו במחיר של החל מ-2.2 מיליון שקל.
אפי שקדי יו"ר ומנכ"ל אפי קפיטל נדל"ן מציין כי, "אנו רואים באופקים יעד נדל"ני עם פוטנציאל שטרם מומש. המדינה משקיעה משאבים רבים בפיתוח וקידום האזור כולל הקמת מחלפים והרחבת כבישים שמקצרים את המרחק בינה למרכז הארץ. בשנים האחרונות אנו עדים ליזמים רבים שמנסים להוביל לשינוי תדמיתי של העיר על ידי קידום מיזמי הייטק שונים כדוגמת חקלאות חכמה ועוד. כחברה הפעילה ב-15 יישובים ברחבי המדינה, כולל באזורי הביקוש, אנו מאמינים מאוד בעיר ובמה שתציע לתושביה בשנים הקרובות ולכן הזכייה במכרז הינה אסטרטגית וחשובה מאוד עבורנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה