מדדים ומחקרים

מהפך בדירוג חברי הכנסת: זו הסיעה שהובילה השבוע

דירוג חברי הכנסת רושם השבוע נתונים מעניינים עם נציגויות חדשות בטבלה, למרות היקפי שעות לא גדולים במיוחד. איזו סיעה השתלטה על הטבלה ורשמה שלוש נציגויות?
מערכת ice | 
שיאני הנוכחות בכנסת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, pexels)
דירוג חברי הכנסת לשבוע האחרון של חודש פברואר מציג רשימה מעניינת בעשיריה, מלבד המקום הראשון שנותר בקביעות היציבה שלו עם ח"כ אורי מקלב. יחד עם זאת במורד הרשימה נרשמים שמות לא שכיחים במיוחד בטבלה, כך לפי נתוני אתר זמן כנסת.
מקלב רשם בשבוע שחלף, את היקף שעות הנוכחות הגבוה ביותר בכנסת, ושמר על מקומו בפסגה, ממנו הודח רק פעמים ספורות בחודשים האחרונים. מספר השעות בהן נכח מקלב בכנסת השבוע עומד על 58:26, והוא ראה שבועות חזקים מזה בעבר.
ח"כ ויו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט, שרן השכל מגיעה למקום השני, כשם  נדיר יחסית בטבלה ורושמת מספר מזל של 52:25 בכנסת בשבוע האחרון. מי שסוגר את השלישיה ולא בפעם הראשונה שמופיע בדירוג הוא משה טור פז מסיעת יש עתיד שפותח פער ומוריד את היקפי השעות מתחת למשרה עם 43:18 שעות במשכן.
 
במקום הרביעי נציגות נוספת ליהדות התורה עם ח"כ מאיר פרוש רושם היקף שעות נוכחות של 42:46, רק חצי שעה מתחת למקום השלישי. נירה שפק שלא ראינו הרבה זמן בדירוג, חוזרת הישר למקום החמישי עם 42:11 שעות, ורושמת נציגות שניה לסיעת יש עתיד בדירוג השבועי.
מפלגת העבודה מגיעה לדירוג עם רם שפע שמתמקם שישי בדירוג השבועי אחרי שבוע בו נכח בכנסת 41:32 שעות בשבוע האחרון. מרצ נכנסת גם היא עם שם לא מוכר בדירוג אחרי שגבי לסקי רשמה השבוע 40:29 שעות במשכן. 
עידית סילמן נשארת בדירוג ומתמקמת שמינית באחרי שרשמה 40:26 שעות בכנסת. עוד שם חדש ונציגות מפלגתית חדשה השבוע עם אלון טל מסיעת כחול לבן שמתמקם תשיעי אחרי 39:35 שעות שרשם השבוע. רון כץ רושם נציגות שלישית ליש עתיד וסוגר את הדירוג השבועי עם 39:10.
האופוזיציה רושמת רק שני מקומות בדירוג השבועי ושניהם נרשמים לטובת יהדות התורה. יש עתיד משתלטת על שלושה מקומות בדירוג השבועי כולל המקום השלישי והמכובד. האיזון המגדרי בטבלה מוטה לטובת הצד הגברי אך לא בפער משמעותי כשארבע ח"כיות מצאו את עצמן בעשיריה הפותחת השבוע, לעומת שישה ח"כים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה