טלוויזיה

פאודה גרסת חמאס? זו הסדרה המטורפת שמכינים מעבר לגבול

ליאור רז מאחוריך? בארגון הטרור מפיקים כעת סדרה שתתחרה בנרטיב הישראלי שמציגה סדרת המופת שהגיעה עד נטפליקס, מה ענו בהפקה לניסיונות של חמאס ליצור אלטרנטיבה?
מערכת ice | 
פאודה עונה 2 (צילום אוהד רומנו)
ארגון הטרור חמאס מפיק סדרת מתח חדש שאמורה לתת את התשובה לפאודה, סדרת המופת עטורת השבחים הישראלית. חמאס מפיק בימים אלה סדרה שעוסקת במבצע צבאי ישראלי ברצועה, בתקווה שלהם שתיתן מענה לסדרת הלהיט הישראלית ״פאודה״ של yes, מה שלא יקרה ככל הנראה.
על פי הפרסום של רן בוקר, חברת הפקות של חמאס, כך על פי דיווח של סוכנות הידיעות AFP עובדת על הפקת הסדרה שתכלול כ-30 פרקים ותהיה ״דלת תקציב״, לפי הדיווח. במאי הסדרה אמר כי ״לצפות בסדרה הישראלית פירושה תמיכה בנורמליזציה עם ישראל״ והאשים כי צפייה בסדרה פאודה, ״מפלילה את העם הפלסטיני״ וכי מטרת הסדרה שמפיק חמאס היא ״להראות את נקודת המבט הפלסטינית ואת רוח ההתנגדות שלה״.
 
עוד הוסיף בוקר: "לצורך הצילומים הוקם סט צילומים שמכיל תמונה של חוזה המדינה תאודור הרצל ודגלי ישראל. אולם בניגוד לפאודה שבה משחקים שחקנים שמגדירים עצמם ישראלים-פלסטינים, בסדרה של חמאס לא ישחקו שחקנים יהודים ישראלים. ומי שיגלם שחקנים יהודים-ישראלים יהיו ערבים פלסטינים מקומיים. בנוסף, הוחלט שם שנשים שיגלמו ישראליות-יהודיות ייאלצו לחבוש כיסוי ראש.
בהפקה הסדרה הישראלית לא נשארו אדישים ואמרו ל-ynet: ״אמנם הנרטיב שלנו הוא ישראלי וציוני אבל אנחנו מנסים לתת מקום לנרטיב של הצד השני, אנחנו מקווים שגם בצד השני יידעו לעשות את אותו הדבר, ונשמח לראות שחקנים ישראלים-יהודים ששיחקו את הצד הישראלי״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה