טלוויזיה

רמי לוי יעלה מחירים ברשת? "הכוח בידיים של הצרכן"

בראיון שנערך הערב בתוכנית חיסכון התייחס רמי לוי לעסקים המרכזיים שברשותו ועל הצפי להעלאת מחירי מזון וטיסות, "הצרכן יכול לעשות את הקניה שלו בצורה חכמה ולחסוך עשרות אחוזים מהקנייה"
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוסי אלוני)
איש העסקים רמי לוי הגיע הערב לתוכנית חיסכון בקשת 12 בהגשת גדעון אוקו, והתמודד מול שאלות עליות המחירים, באופן הרגיל שהוא מתמודד עם שאלות אלו.  
בראיון, שערך דקות בודדות, נשאל רמי לוי על מחירי המזון והצריכה שעלו ושאל את איש עסקים על אפשרות של זינוק מחירים גם אצלו ברשת רמי לוי שיווק השיקמה. לוי ענה את התשובה המוכרת שלו בנושא וטען כי, "הכוח בידיים של הצרכן. תמיד אנחנו קודם כל אומרים שאין מצב להעלות מחירים אבל מצד שני תמיד הצרכן יכול לעשות את הקניה שלו בצורה חכמה ולחסוך עשרות אחוזים מהקנייה. אנחנו כרגע לא מעלים מחירים, כרגע לא". 
לוי התייחס ספציפית לקטגוריית הלחמים ואמר, "למעשה הקמח עלה בעולם והיו חייבים להעלות את זה, אבל מצד שני יש גיוון רחב על המדפים ואם משהו מתייקר אפשר לקנות משהו אחר".
בשלב הזה הזכיר אוקו את המהלך של רשת ויקטורי לייבוא מקביל של פסטה ברילה, צעד שיוזיל את המוצרים משמעותית. לוי התייחס לכך ורמז על הובלה בתחום של הוזלה באמצעות ייבוא מוצרים נוספים ואמר, "לאורך כל הדרך האסטרטגיה שלנו היא שהצרכן יקבל את המחירים הטובים ביותר למוצרים הטובים ביותר מי שהולך בדרכנו זה טוב. אנחנו מעודדים תחרות במדינת ישראל ומעודדים טוב לצרכן".
 
אוקו הפנה אל איש העסקים שאלות בעניין ישראייר שבשבוע שעבר הונפקה בבורסה. לוי נשאל האם בעקבות עליית מחירי הטיסות גם בישראייר צפויה מגמה דומה וענה, כי, "מחירי הדלק עלו בעשרות אחוזים. רוב ההוצאה של טיסות זה דלק וגם כל מה שקשור לקרקע". עוד ציין לוי את החוסר בכוח אדם שמתמודדים עימו בשדות התעופה, מה שיוצר את העומסים הכבדים, "רוב המחסור בכוח אדם בקרקע. אצלנו עושים עבודת קודם כשדי לחזק את החברה. בגלל שיש חוסר כוח אדם בשדה יש בעיה. גם הבת שלי טסה לפני שבוע וחיכתה שלוש וחצי שעות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה