השוק

דניה עם צבר הזמנות של 12 מיליארד שקל ודיבידנד גדול

חברת דניה (שמוכרת יותר בשמה הקודם: דניה סיבוס) סיימה את הרבעון השני של השנה עם צבר הזמנות של יותר מ-11 מיליארד שקל; מאז סוף חודש יוני ועד היום (קרי תחילת אוגוסט) גדל צבר ההזמנות של החברה בעוד כ-2 מיליארד שקל
ניצן כהן | 
רונן גינזבורג (צילום סיון פרג')
מה עוד אפשר לכתוב על שוק הנדל"ן שעוד לא נכתב. השוק הזה נמצא בתקופה היסטורית, עליות מחירים בלתי פוסקות וביקושים שהולכים וגדלים והמחירים עולים יחד איתם. אם לרגע חשבנו שהממשלה יכולה לעשות משהו כדי למתן את עליות המחירים בשקו הזה, הרי שהממשלה נפלה ואיתה כל תוכנית שיכולה הייתה לעשות משהו או לפחות לעשות כאילו.
דניה מוכרת יותר בשנה הקודם (דניה סיבוס), היא אחת מחברות הנדל"ן הגדולות והריציות בישראל. היא ממוצבת טוב וממותגת טוב והדו"חות הכספיים שלה מביאים את כל הטוב הזה לידי ביטוי.
 
ברבעון השני של השנה הסכם הרווח מפעילות נמשכת ב-41 מיליון שקל, עלייה של לא פחות מ-46% לעומת הרווח ברבעון המקביל אשתקד. מתחילת 2022 הרווח הסתכם בכ-81.2 מיליון שקל צמיחה של 45% בהשוואה לחציון הקודם. צבר ההזמנות עומד על כ-11.3 מיליארד שקל כשלאחר תאריך המאזן גדל הצבר ב-1.8 מיליארד שקל נוספים.
הרווח הגולמי עלה לכ-69 מיליון שקל גידול של 44% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד 
הכנסות החברה ברבעון השני עמדו על 1.07 מיליארד שקל, גידול של כ-17% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
נכון לתום הרבעון השני של השנה יש בופת החברה מזומנים בהיקף משמעותי של 723 מיליון שקל ואין לה חוב מה שהביא את הדירקטוריון לחלק דיבידנד של 30 מיליון שקל; מאז הפיכתה של דניה לחברה ציבורית, חילקה החברה דיבידנדים בהיקף מצטבר של 180 מיליון שקל, כולל הדיבידנד שאושר וטרם חולק.
אריק שפיר, יו"ר דניה: "החברה מציגה ברבעון השני של שנת 2022 תוצאות שיא ברווחיות ושיפור בכל הפרמטרים – הכנסות, שיעורי רווחיות, רווח נקי ועוד. במקביל, החברה פועלת למימוש האסטרטגיה העסקית שלה בקשר לפרויקטי זכיינות, במסגרת זו השלימה החברה את רכישת חלקה של לפידות בפרויקט הנתיבים המהירים ולקחה חלק בהגשת הצעה משותפת בפרויקט הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים. בכוונת דניה להמשיך ולהרחיב את פעילותה בתחומי התשתיות, התחבורה ו-BOT, גם בהיבטי ביצוע וגם בהיבטי זכיינות והפעלה".
רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה: "אנו מסכמים עוד רבעון מוצלח בו החברה ממשיכה לצמוח במגזרי הפעילות השונים, תוך שמירה על צבר הזמנות גבוה. צבר זה, שמצטרף לרצף תוצאות משמעותיות של דניה במשך מספר רבעונים, משקף את יכולת החברה לזכות ולבצע את פרויקטי התשתיות והבנייה המשמעותיים במדינה. האיתנות הפיננסית של החברה, מאפשרת לה להמשיך להרחיב את פעילותה ולצמוח, תוך השאת ערך לבעלי המניות וביסוס מעמדה כחברת הבניה והתשתיות המובילה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה