השוק

אלומיי קפיטל בהנפקת ענק: ביקושים בשווי 420 מיליון שקל

החברה המייצרת ויוזמת פרוייקטי אנרגיה מתחדשת וחשמל בישראל ובעולם, השלימה בהצלחה את המכרז המוסדי. מתוך היקף הביקושים הגבוה, אלומיי בחרה לקבל כ-167 מיליון שקל. לאחר שהשלימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 15.6 מיליון אירו, כתבי האופציה יינתנו למימוש במחיר של 80 שקל למניה
מערכת ice | 
אנרגיה ירוקה (צילום pexels)
אלומיי קפיטל, המייצרת ויוזמת פרויקטים של אנרגיה מתחדשת וחשמל בעולם ובישראל, דיווחה אמש (חמישי) כי השלימה בהצלחה את המכרז המוסדי במסגרת הנפקת חבילה הכוללת סדרת אג"ח סטרייט חדשה וכתבי אופציה הניתנים למימוש למניות החברה.
במסגרת המכרז, נרשמו ביקושים משמעותיים בהיקף של כ-420 מיליון שקל, מהם בחרה החברה לקבל התחייבויות מוקדמות לרכישת חבילה הכוללת אגרות חוב וכתבי אופציה, בהיקף של כ-167 מיליון שקל. את אלומיי קפיטל ייצגו בעסקה עורכי הדין אודיה בריק-ז׳רסקי וגיא איזנברג ממשרד ש.פרידמן אברמזון.
אגרות החוב מסדרה ו' (שקלי, לא צמוד) הן בעלות מח"מ של 4 שנים, ונושאות ריבית שנתית בשיעור של 5.5% ריבית, המחולקת פעמיים בשנה. קרן האג"ח צפויה להיפרע ב-4 תשלומים לא-שווים, בין מרץ 2027 למרץ 2030. כתבי האופציה מסדרה 2, ניתנים למימוש למניות החברה במחיר של 80 שקל למניה.
 
בעקבות הביקושים הגבוהים שנרשמו בהנפקה, מחיר הסגירה במכרז נקבע על 981 שקל לכל 1,000 שקל ערך נקוב, המשקף תשואה אפקטיבית (ללא שווי כתבי האופציה) של 6.22% ומרווח אפקטיבי של כ-2.47% מעל לאג"ח ממשלתי מקביל. במכרז המוסדי השתתפו מגוון רחב של גופים מוסדיים וקרנות השקעה מהמובילים בישראל. השלב הציבורי במסגרת ההנפקה, צפוי להתקיים ב-15 בינואר. 
את ההנפקה הובילה ווליו בייס חיתום. אלומיי קפיטל סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 15.6 מיליון אירו, רווח נקי של כ-6.3 מיליון אירו, ותזרים מזומנים מפעילות שוטפת בסך של כ-11.5 מיליון אירו. הגיוס הנוכחי יסייע לחברה לקדם את צבר הפרויקטים בייזום והקמה בהיקף של כ-730 MW, מזה 425 MW שבבניה או מוכן לבניה (183 MW  סולארי באיטליה, 156 MW אגירה שאובה בישראל, 46 MW סולארי בארה"ב ו-40 MW סולארי בשילוב אגירה בישראל).
 
החברה צופה כי השלמת תכנית הבניה, תביא אותה להכנסות של כ-190 מיליון אירו, EBITDA מפרויקטים של כ-140 מיליון אירו ו-FFO מפרויקטים של כ-100 מיליון אירו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה