רכילות עסקית

מזל טוב: בתו של ביל גייטס מצפה לילד ראשון

שנה לאחר החתונה הנוצצת ובדיוק בזמן לחג ההודיה, בתו של אחד האנשים העשירים ביותר בכל העולם מודיעה על היריון ראשון. צפו בהודעה המרגשת
מערכת ice | 
גניפר גייטס בהיריון (צילום אינסטגרם)
לפני כשנה ג'ניפר גייטס, הבת של ביל גייטס וגרושתו הטרייה מלינדה, התחתנה בטקס נוצץ וכעת היא מודיעה באינסטגרם שהיא ובעלה הטרי נצפים ליד הראשון. ההודעה פורסמה בעיתוי המושלם, וכנראה המאד מתוכנן, של חג ההודיה בארה"ב.
 

גייטס העלתה שתי תמונות לעמוד הרשת החברתית, כאשר בראשונה אנו רואים את הזוג לבושים בעיקר בירוק, עם כיתוב של "אסירי תודה". בתמונה השנייה נוכל לראות את האם המצפה מצולמת לבדה בעודה מחבקת את הבטן. לאור התמונות ניתן להניח שגייטס נמצאת לקראת חודשי היריון מתקדמים וכי סביר שתלד בקרוב.
בעוד שהבת הצעירה חוגגת כנראה את אחת התקופות המאושרות ביותר בחייה, אביה ואמה הודיעו לאחרונה שהם מתגרשים לאחר 27 שנות נישואים. למרות הכול, ביל גייטס ממשיך להיות בין האנשים העשירים ביותר בעולם ועל פי הדירוג האחרון הוא נעל את הרשימה במקום החמישי, בעוד שמאסק ממשיך לככב במקום הראשון. 
מלינדה גייטס מצדה ממשיכה גם היא להיות אשת עסקים מוכרת. למרות הגירושים היא תמשיך להוביל את קרן ביל ומלינדה גייטס ואף תקבל מיליונים במסגרת הגירושים מבעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה