משפט

מנכ"ל בחברת נדל"ן הונה משקיעים? זה החשוד בעבירות החמורות

מנכ"ל קבוצת יעדים נדל"ן נעצר ביחד עם חשודים נוספים בחשד לביצוע עבירות לפי חוק ניירות ערך ושוחרר בתנאים מגבילים מחמירים: בנוסף לצו איסור יציאה מן הארץ, איש העסקים יחוייב להפקיד עד יום שני חצי מיליון שקלים כערבות בנקאית, כאשר בנוסף ישהה במעצר בית ולא יכול ליצור קשר עם יתר החשודים
מערכת ice | 
מוטי אברג'יל, המנכ"ל והבעלים של קבוצת יעדים נדל"ן (צילום ניר בוקסנבאום)
מוטי אברג'יל, מנכ"ל קבוצת יעדים נדל"ן, נעצר היום (שלישי) ביחד עם חשודים נוספים בחשד לביצוע עבירות לפי חוק ניירות ערך. את החקירה פתחה מחלקת חקירות - מודיעין בקרת מסחר של רשות ניירות ערך, כאשר בית המשפט את בקשתו של אברג'יל ושחררה אותו כבר לאחר מספר שעות בתנאים מגבילים. 
אברג'יל שוחרר בתנאים מגבילים ביותר. ראשית, בשלב הראשוני הוא ישהה במעצר בית עד ליום חמישי הקרוב (10.3), כאשר בנוסף, מנכ"ל קבוצת יעדים יצטרך להפקיד ערבות בנקאית של חצי מיליון שקלים, אותה יהיה מחויב אברג'יל להעביר עד ליום שני (14.3). בנוסף, על אברג'יל הוטל צו איסור יציאה מן הארץ ל-180 ימים, כאשר הוא מחוייב להתייצב לחקירה בכל עד שיתבקש וכמו כן, נאסר עליו גם להיות בקשר עם כל אחד מהחשודים הנוספים בעבירות. 
כזכור, רק לפני כחודש פורסם ב-ice כי חברת יעדים נדל"ן מבקשת להציע אופק תעסוקתי לבוגרי מערך הקורסים וההכשרות שלה באמצעות מודל ייחודי המתכתב גם עם חזון ההתרחבות של הקבוצה בדרך להפיכתה לרשת.
אברג'יל אמר אז: "אנחנו בעצם גיבשנו מודל זכיינות, שמאפשר גישה לכל הנכסים והקרקעות של קבוצת יעדים נדל"ן. קבוצת יעדים פותחת כאן את שעריה ומאפשרת לסטודנטים מצטיינים שסיימו קורס תיווך, קורס יועצי משכנתאות או קורס יועצי נדל"ן, לעשות את טבילת האש הראשונה בתחום תחת המעטפת שלנו". כעת, יהיה מעניין לראות כיצד ההתפתחויות בעניינו של המנכ"ל ישפיעו על מערך הקורסים וההכשרות של החברה. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה