בארץ

לימודים בצל המלחמה: קציני פיקוד העורף מאתרים אזורים מוגנים

יכולת הילדים לשהות במסגרות החינוך ולקיים שגרת לימודים היא המפתח ליצירת משק פתוח שיכול לתפקד, גם בצל המלחמה. קציני פיקוד העורף ביקרו במוסדות החינוך במטרה לאתר אזורים מוגנים כדי שמערכת החינוך תוכל לחזור לשגרה ככל האפשר
מערכת ice | 
בית ספר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
קציני פיקוד העורף ערכו ביקורים במהלך הימים האחרונים במספר רב של בתי ספר, גנים ומוסדות חינוך, במטרה להחזיר את מערכת החינוך לפעול בצורה הטובה ביותר, ביחס להגבלות המלחמה. הקצינים ביקרו במקומות שבהם אין מיגון מתאים, וניסו לאתר בתוך המבנים חללים שיכולים לספק מעטפת הגנה שתואמת את הדרישות.
כידוע, מערכת החינוך היא המפתח לקיום שגרה כללית וכלכלית, מאחר ואם ההורים צריכים להישאר בבית עם הילדים במקום שאלו יהיו במסגרות הלימודים, אזי שהם לא יכולים ללכת למקום עבודתם וכך אחוזים גבוהים בישראל תלויים בעיקר במערכת החינוך.
מסיבות אלו בפיקוד העורף עושים מאמצים כבירים למצוא פתרונות וכן לקיים שגרת לימודים שתאפשר לילדים ללמוד בצורה הבטוחה ביותר, ולהסיר כמה שאפשר את הדאגות האלו מההורים, בתקווה שכבר ממחר יוכלו לאפשר זאת.
 
מאחר וכ-20% ממוסדות החינוך בארץ לא מספקים הגנה מספקת, על פי משרד החינוך, ובמוסדות רבים נוספים אין חללים ממוגנים שיכולים להכיל את כמות התלמידים והצוות הקיימים באותו מוסד, בפיקוד העורף מחפשים חללים נוספים באותם המקומות, שכן יכולים לשמש כמרחבים מוגנים בעת הצורך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה