מינויים

וולמארט ממנה סמנכ"ל חדש: זו החברה שלקחה

הקמעונאית הגדולה בעולם הודיעה היום על מינוי של סמנכ"ל חדש לחברה, חבר בדירקטוריון של נאסד"ק, שם הוא חבר בוועדת הביקורת ויו"ר ועדת הכספים. את הסמנכ"ל גייסו לחברה הישר מתפקיד נוצץ בפייפאל. 
מערכת ice | 
Walmart (צילום iStock)
וולמארט היום על מינוי חדש של ג'ון רייני שמונה לסמנכ"ל ומנהל הכספים הראשי של החברה (CFO). רייני צפוי לקבל על עצמו את אחריותו של סמנכ"ל הכספים בתחילת יוני. המקום שממנו שלפו וולמארט את סמנכ"ל הכספים הבא שלהם הוא לא אחר מ-paypal.
"לג'ון יש רקורד מוכח בהובלת שינויים בקנה מידה בארגוני שירות לקוחות המחדשים בתחומם", אמר נשיא ומנכ"ל Walmart דאג מקמילון. "אני בטוח שהתמהיל של ג'ון של חוש פיננסי ודיגיטלי, יחד עם ניסיונו בהובלת פיננסים בתעשיות מורכבות ותחרותיות במיוחד, יסייעו לנו לספק ללקוחותינו ולבעלי המניות שלנו בזמן שאנו ממשיכים לשנות את החברה שלנו".
רייני מצטרף לוולמארט מ-PayPal שם הוא משמש כיום כסמנכ"ל הכספים של החברה וסגן נשיא בכיר, תפעול לקוחות גלובלי. בתפקיד זה, רייני אחראית לכל הפעולות הפיננסיות של PayPal. הוא גם מוביל את צוות תפעול הלקוחות הגלובלי של החברה, ומנחה את המאמצים של PayPal לספק חוויות שירות נהדרות דרך מרכזי התפעול של הלקוחות שלה ברחבי העולם.
לפני פייפאל, רייני היה סגן נשיא ומנהל כספים ביונייטד איירליינס, אחת מחברות התעופה הגדולות בעולם, ובילה יחד 18 שנים בין יונייטד לקונטיננטל איירליינס. הוא החל את הקריירה המקצועית שלו ב-Ernst & Young LLP.
רייני גם בדירקטוריון של נאסד"ק, שם הוא חבר בוועדת הביקורת ויו"ר ועדת הכספים. הוא גם מכהן בוועדה המייעצת של בית הספר לעסקים של Hankamer של אוניברסיטת ביילור.
 
"אני נרגש להצטרף לחברה כה איקונית בתקופה שבה תעשיית הקמעונאות ממשיכה בשינוי שלה", אמר רייני. "צפיתי מקרוב במעבר של Walmart לחברת ריבוי ערוצים, ואני לא יכול לחכות להצטרף לצוות הניהול ול-2.3 מיליון השותפים שלנו כדי להמשיך לעזור לאנשים ברחבי העולם לחסוך כסף ולחיות טוב יותר".
החברה הודיעה בעבר כי ברט ביגס, המכהן כיום כסמנכ"ל כספים, יעזוב כדי להתחיל פרק חדש של הזדמנויות הן במגזר למטרות רווח והן במגזר ללא מטרות רווח. ביגס יתמוך במעבר לרייני במהלך החודשים הקרובים, יישאר בתפקיד סמנכ"ל הכספים עד ה-6 ביוני 2022, ולאחר מכן ישמש כיועץ עד שיעזוב את החברה ב-31 בינואר 2023. כחלק מהמעבר, הוא גם ישמש כיועץ. להמשיך לייצג את החברה כחבר דירקטוריון במיזם הסטארט-אפ המשותף של Walmart של Walmart עם Ribbit Capital.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה