נדל"ן ותשתיות

אלפי דירות ופארק חדש: זו העיר שתתרחב ב-1,400 דירות

הוועדה המחוזית מרכז אישרה להפקדה תוכנית לפיתוח החלק הצפון-מזרחי של כפר קאסם, התוכנית כוללת כ-1,400 יחידות דיור, הקמת פארק על שטח של כ-50 דונם ושיקום נחל כפר קאסם
מערכת ice | 
דיור (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז, בראשות מ"מ יו"ר הוועדה גיא קפלן, אישרה היום (ראשון) להפקדה, תוכנית לפיתוח כפר-קאסם צפון, המשלימה את פיתוח החלק הצפון מזרחי של היישוב.
התוכנית על שטח כולל של כ-300 דונם, מציעה כ- 1,400 יחידות דיור שיוקמו בבנייה רב-דורית במגרשים בבעלות פרטית, ובנייה גבוה יותר במגרשים בבעלות המדינה. התוכנית תואמת את תוכנית המתאר ליישוב (ק/ 2/ 3000) ומתחברת לתוכנית תמל/ 1078 שאושרה ב-2019 הכוללת 1,626 יחידות דיור.
 
התוכנית נושקת לנחל כפר קאסם שעובר בצפונה והיא כוללת הנחיות לגבי שיקום ופיתוח הנחל וביצוע פארק לרווחת התושבים מסביבו. התוכנית כוללת פארק עירוני בשטח של כ- 50 הכולל פארק אינטנסיבי בחלק הדרומי של נחל כפר קאסם ופארק אקסטנסיבי בחלקו הצפוני של הנחל.
מתכן מחוז מרכז במינהל התכנון, גיא קפלן, ציין כי מדובר "מדובר בתוכנית שמקדמת מחד מתן מענה לדיור רב-דורי על קרקע פרטית, ובינוי חדש של עד 16 קומות בקרקע מדינה מאידך. התוכנית שמה דגש על שימור ואדי כפר קאסם  כשטח פתוח לטובת כלל תושבי העיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה