דיגיטל וטק

זו החברה הישראלית שזכתה בפרס "שותף השנה של Google Cloud"

חברת WideOps הישראלית זכתה בתואר הנחשק "שותף השנה של Google Cloud" לשנת 2023 בקטגוריית Service בתחום שירותי הענן
מערכת ice | 
WideOPS וגוגל (צילום WideOPS)
חברת WideOps הישראלית זכתה בתואר הנחשק "שותף השנה של גוגל" לשנת 2023 בקטגוריית Service בתחום שירותי הענן.
WideOps היא ספקית פורצת דרך של שירותי ופתרונות ענן. החברה מתמחה באימוץ טכנולוגיות חדשניות של Google Cloud ומסייעת ללקוחותיה להתחדש, להרחיב ולהתקדם בתחום. העשייה הענפה מיקמה את החברה כשותפה מועדפת של Google Cloud המעניקה שירותים לבתי עסק וחברות בישראל, אשר תפקידה לסייע להם לנווט בתוך המורכבויות של העידן הדיגיטלי.
 
WideOps נבחרה על סמך הישגיה המרשימים בסביבת הענן של גוגל, בדגש על השירותים שהיא מציעה ללקוחותיה תוך ביצוע, יישום והתאמה של פתרונות מבוססי ענן, הנעה של טרנספורמציה דיגיטלית, שיפור יכולת הלקוח לבצע התאמות להיקף גדול של פעילות וחיזוק אמצעי אבטחת הסייבר שלו תוך הקפדה על סטנדרט אבטחה גבוה ביותר.
"פרס שותפי השנה של Google Cloud מציין את ההכרה בהשפעה המשמעותית בהצלחת הלקוחות בהובלת WideOps בשנה האחרונה" אומר קווין איצ'פוראני, סגן נשיא תאגידי, אקוסיסטם וערוצים גלובליים ב-Google Cloud.
מאיר דניאל, מנכ"ל WideOps: "הפרס הזה הוא זרקור על ההצלחה המדהימה של השותפות עם Google Cloud והשפעת הפתרונות של החברה על התעשיה. אנו רואים בפרס עדות למחויבות הבלתי מעורערת למינוף היכולות של Google Cloud כדי לספק ללקוחותינו פתרונות מהשורה הראשונה, ושירות שאין שני לו."
גיא שפיר, מנהל טכנולוגיות ראשי (CTO) WideOps: "המסירות, הדחיפה לחדשנות והמומחיות הטכנית העמוקה של הצוות שלנו מאפשרים חשיבה מחוץ לקופסה והתעלות על הציפיות של הלקוחות שלנו. הפרס מאשר את העובדה שמאמצים אלו מחוללים שינוי אמיתי".
WideOps מספקת כבר שנים פתרונות טכנולוגיים לשדרוג היעילות העסקית, תוך הצבת סטנדרטים חדשים בתחום פתרונות הענן. מסדנאות מעשיות ועד פרויקטים מורכבים של טרנספורמציה דיגיטלית. הפרויקטים של החברה מקדמים יעילות ואבטחת סייבר מוגברת, ותורמים באופן משמעותי לצמיחה העסקית הכוללת של הלקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה