השוק

מיטב דש רכשה מניות סונוביה והפכה לבעלת עניין

הרכישה התבצעה באמצעות הנפקה פרטית בהיקף של 10 מיליון שקל, במחיר השוק; מיטב דש למעשה מצטרפת לבית ההשקעות מור שמחזיק ב-8.4% ממניות החברה; מניית סונוביה עולה ביותר מ-10%
ניצן כהן | 
מעבדה של סונוביה (צילום סונוביה)
מניית סונוביה עולה היום (ראשון) במסחר בבורסה ביותר מ-10% לאחר שבית ההשקעות מיטב דש הפך לבעל עניין בחברה ובכך הצטרף לבית ההשקעות מור שמחזיק כבר תקופה ארוכה ביותר מ-8% ממניות החברה, מה שהופך (באופן עקרוני לפחות) את הנגישות של החברה להון - לקלה יותר.
סונוביה הקצתה לבית ההשקעות מיטב דש 854 אלף מניות במחיר 11.7 שקל למניה שהם כ-10 מיליון שקל. ההקצאה הפכה כאמור את מיטב דש לבעלת עניין בחברה עם החזקה של 5.4% כשבדילול מלא מדובר על 4.4% וזאת במחיר השוק, כלומר מחיר הבסיס של המניה היום בבורסה.
 
סונוביה היא חברה מעניינת שהצטרפה לבורסה בגל ההנפקות של השנה האחרונה. החברה עוסקת בציפוי של בדים מפני רטיבות, זיעה ואף מפני וירוסים כך שבאופן תיאורטי (החברה מבצעת ניסויים כאלה) החברה יכולה לקחת מסיכת בד, לצפות אותה בחומר המתאים ולהפוך את המסיכה לעמידה ומגנה מפני וירוסים וכן הלאה.
מניית סונוביה עולה היום בעקבות העסקה האחרונה ביותר מ-10% והיא משלימה עליות של יותר מ-24% בשלושת החודשים האחרונים. החברה נסחרת בבורסה לפי שווי חברה של 195 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה