נדל"ן ותשתיות

הכנסות של 1.6 מיליארד שקלים: רכישה חדשה לאפי קפיטל

החברה תשלם סכום של כ-167.5 מיליון שקל עבור הקרקע עם זכויות בנייה של-559 יחידות דיור מעריכה כי הבנייה צפויה להתחיל בעוד כשנה, זאת בהתאם להתקדמות ההליכים הסטטוטוריים מול הרשות המקומית
מערכת ice | 
אפי שקדי (צילום טל גבעוני)
אפי קפיטל נדל"ן מדווחת על רכישת קרקע למגורים בגודל של כ-58 דונם בשכונת אפיקי נחל באופקים. לפי דיווח החברה, היא תשלם סכום של כ-167.5 מיליון שקל עבור הקרקע עם זכויות בנייה של-559 יחידות דיור (391 יחידות דיור בשוק החופשי ו-168 יחידות דיור במחיר מופחת) ו-5,300 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה. העסקה בוצעה מול חברת רייסדור יזמות בע"מ אשר זכתה בקרקע במרכז רמ"י לפני כשנה.
העסקה הנוכחית מגיעה בהמשך לדיווח של החברה מלפני כשבוע, שבו זכתה במכרז רמ"י לבניית 611 דירות במסגרת תוכנית מחיר מטרה בסכום כולל של 127 מיליון שקל. בסך הכללי אפי קפיטל נדל"ן תקים בשכונת אפיקי נחל 1,170 יחידות דיור (605 יחידות דיור בשוק החופשי ו-565 בתוכניות ממשלתיות שונות – מטרה ומופחת) ותבנה כ-8,500 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה.
הכנסות החברה הצפויות משני הפרויקטים נאמדות ב-1.6 מיליארד שקל. החברה צופה כי דירות 3 חדרים בשוק החופשי יימכרו בסכום של החל מ-1.25 מיליון שקל, דירות 4 חדרים יימכרו בסכום שיתחיל ב-1.45 מיליון שקל, דירות 5 חדרים החל מ-1.55 מיליון שקל והדירות המיוחדות יימכרו במחירים של 2.2  מיליון שקל ומעלה.
החברה מעריכה כי הבנייה צפויה להתחיל בעוד כשנה, זאת בהתאם להתקדמות ההליכים הסטטוטוריים מול הרשות המקומית.
 
אפי שקדי, יו"ר ומנכ"ל אפי קפיטל נדל"ן, מציין כי, "לאחר שזכינו במכרז של רמ"י בשכונה, רכישת הקרקע משלימה לנו את הפאזל התכנוני. ברמה האסטרטגית אנו תמיד שואפים לקדם הליכי בנייה רחבים, לא רק בניית פרויקט בודד, אלא בניית מתחמי מגורים או שכונות שלמות, ולכן העסקה הנוכחית היוותה עבורנו הזדמנות עסקית יוצאת דופן". בהתייחסות לאופקים, שקדי מציין, "העיר עוברת שינוי תדמיתי משמעותי עם הקמת אזורי תעסוקה, מתחמי פנאי ובילוי, מיזמי הייטק, פיתוח תשתיות נרחב ועוד. אני מאמין כי הפוטנציאל הנדל"ני של האזור טרם מומש ובשנים הקרובות העיר ובמיוחד השכונות החדשות, יציגו עליית ערך משמעותית במחירי הדיור, שעדיין יהיו ראליים עבור הזוגות הצעירים ומשפרי הדיור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה