מדדים ומחקרים

רמי לוי במהלך ענק, בעלים חדש לבית"ר ותשובה מתפוצץ

איש העסקים נכנס לשוק המכירה הסיטונאית, סטפן מלול מגיע לבירת ישראל, מניית דלק עם פוטנציאל רווח של 40%, טירוף משכנתאות בחודש דצמבר, גיוס ענק לבנק לאומי, הליך השלמת הבנק הדיגיטלי הושלם ואפל בפעולה מרתיחה. ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice |  8
רמי לוי (צילום מקאן אריקסון)
סטפן מלול הוא איש העסקים שירכוש את בית"ר ירושלים: בית"ר ירושלים הודיעה כי סטפן מלול חתם על מזכר הבנות לקניית המועדון מידי משה חוגג. מלול יעביר לנאמנות מיליון דולר דמי רצינות אשר יישמרו אצל הנאמן עו"ד יצחק יונגר, איש העסקים הצרפתי-יהודי הוא הבעלים החדש של הקבוצה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי שובר את השוק? זה המהלך הדרמטי שיבצע: הבעלים של 'שיווק השקמה', רמי לוי תקשורת, קופיקס וישראייר בדרך להכנס לשוק המכירה הסיטונאית בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. מדוע שופרסל תהיה הנפגעת העיקרית מהמהלך? לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
בנק לאומי פותח שנה עם גיוס של 3.2 מיליארד שקל: הבנק הנפיק 2 סדרות אג"ח בינונית וארוכה שסגרו במרווחים של 69 ו-79 נקודות; לאומי הוא הבנק הראשון שמגייס השנה לאחר מבול הגיוסים של הבנקים בימים האחרונים של השנה שעברה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
טירוף המשכנתאות: בדצמבר נלקחו 12.2 מיליארד שקל משכנתאות: המערכת הבנקאית העמידה בחודש דצמבר למעלה מ-12 מיליארד שקל משכנתאות וזאת בעוד הממוצע של החודשים האחרונים עמד על 10 עד 11 מיליארד שקל מידי חודש; יש לציין כי הנתונים הם טרום כניסת שחקנים חוץ בנקאיים למשחק. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
חדשות טובות למשקיעי דלק: פוטנציאל הרווח הוא 40%: בנק ההשקעות הבריטי בחר במניית קבוצת דלק כאחת המניות המומלצות שלו לשנת 2022. ברקליס מעניק למניה המלצת תשואת יתר עם מחיר יעד של 400 שקל לעומת 281 שקל, מחיר המניה היום. לידיעה המלאה לחצו כאן.
עולם הבנקאות בדרך למהפכה: הושלם הליך הקמת הבנק הדיגיטלי: הפיקוח על הבנקים העניק היום רישיון קבוע לבנק הדיגיטלי לאחר שזה השלים את כל אמות המידה שנקבעו לו; נגיד בנק ישראל: הפיקוח ימשיך לעקוב מקרוב אחרי הבנק שהקמתו תסלול את הדרך לבנקים נוספים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
רמי לוי, שופרסל או ויקטורי: זו הרשת היקרה בישראל: נתוני "סל המוצרים הבסיסי" לחודש דצמבר נחשפו ודווח על עלייה של 7 שקל ביחס למחיר הסל בחודש קודם, ממוצע סל המוצרים, עמד בחודש דצמבר 2021 על 958 שקל, כאשר הפער בין הרשת היקרה לרשת הזולה ביותר בחודש דצמבר הינו 34% שהם 290 שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אפל "נזכרה" לתקן באג חמור שהרס אייפונים מסיבה מרתיחה: אפל הוציאה עדכון חשוב למכשירי אייפון ואייפד שמונע שיטה קלה להרוס אותם – אבל הדרך שנדרשה כדי שהיא תתקן את התקלה החמורה אמורה להדאיג מאוד את המשתמשים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אזהרה אם בנק ברקליס ממליץ על דלק
    Yl 04/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהר תפקחו עיניים ותבדקו טוב הקוסם מ נתניה יכול לשלוף דבר שלא חשבנו .....
    סגור
  • 7.
    ביתר ירושלים,תשובה ורמי לוי
    הרב המזמר 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצידי שיסגרו לנצח
    סגור
  • 6.
    המצור שלו מבית היצור של רמי לוי . מוצר באמת זבל
    אבי 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המוצר שלו זבל באמת זבל . והוא חזירנשמשלם משכורת רעב לעובדים שלו . פשוט בן אדם זבל
    סגור
  • 5.
    מי אמר שהוא יקנה זבל.המגרש ריק. (ל"ת)
    זחוגיהו 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    כבר ממזמן כל הבנקים הפכו לדיגיטלים (ל"ת)
    איציק 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ביתר
    חסן 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאדו ליגות
    סגור
  • 2.
    0544396457 (ל"ת)
    מאור מנטוזה 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אצל רמי לוי הזול הוא יקר מאוד
    חואן 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ירקות ופירות שאחרי 4 ימים בריקבון בשר טחון מלא שומן,גבינות קוטג- וחלב שאחרי 4 ימים חמוצות.פונים לשרות לקוחות ומאשימים את הלקוח ואין עם מי לדבר.בהזמנה און ליין מבטיחים הספקה אחרי 4 שעות מגיעים אחרי 6 שעות ואז מניחים המשלוח בפתח הבית מבלי להודיע קודם ואז החתולים חוגגים
    סגור