40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

איתן שם טוב

40, מנכ"ל משותף של משרד יחסי הציבור 'אפרתי תקשורת', נשוי+ 2

"כבר בגיל תיכון התחלתי להתעניין בעולמות הייעוץ והאסטרטגיה. השאיפה שלי להתעורר כל בוקר עם אותו רעב ופאשן מקצועי וליזום ולקדם יוזמות ופרויקטים המייצרים סדר יום"

איתן שם טוב, שעומד בראש משרד יחסי הציבור מהגדולים בישראל, נכנס לתחום לפני כ-12 שנה ועבר בתחנות הכי חמות שלו. "הייתה לי הזכות ללמוד את המקצוע מאיתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ', לאחר מכן כ-4 שנים במשרדו של מנהל המשברים והאסטרטג רונן צור ומייד לאחר מכן קדנציה בת 5 שנים כמנהל מחלקת נדל"ן שוק הון ורכב ברהב תקשורת תחת רני רהב".

אל התפקיד הנוכחי יפה במשרד היח"צ של יפה ומאיה אפרתי שנושא את שמן, הגיע שם טוב לפני שלוש שנים, "יפה ומאיה אפרתי המופלאות, שהקימו את אחד ממשרדי יחסי הציבור הגדולים בישראל עם לקוחות מובילים מכל הקשת העסקית, האמינו בי מהרגע הראשון. השתלבתי כמנהל לצידן ממש עם פרוץ משבר הקורונה, תקופה סופר מאתגרת כאשר כלל המשק נעצר ותקציבים הוקפאו ומבחינתי זה לא היה מובן מאליו בתקופה כזו של חוסר וודאות. המשולש הניהולי שכולל את ניסיון רב השנים של יפה יחד עם הניהול הסינרגטי של מאיה ושלי שכל אחד מגיע מעולמות תוכן שונים מהווה יתרון תחרותי בשוק שלנו". 

"חלום הילדות שלי היה להצליח, להיות בשולחן מקבלי ההחלטות", מעיד שם טוב ומוסיף, "להיות הכי טוב במה שאעשה וידעתי שאם אעבוד קשה, אתמיד ואהיה עקבי ההצלחה תגיע. מילדות עקבתי אחרי אקטואליה, הרדיו בבית היה תמיד פתוח על גלי צה"ל ומהדורת החדשות בשמונה תמיד ליוותה את ארוחת הערב המשפחתית. כבר בגיל תיכון התחלתי להתעניין בעולמות הייעוץ והאסטרטגיה. השאיפה שלי היא להמשיך ולצמוח הכי גבוה שרק אפשר, להתעורר כל בוקר עם אותו רעב ופאשן מקצועי וליזום ולקדם יוזמות ופרויקטים המייצרים סדר יום". 

בשנה האחרונה פעילות המשרד בהובלתו המשיכה להתפתח ושם טוב מציין: "השנה גויסו לקוחות משמעותיים לפורטפוליו הלקוחות של החברה, ביניהם: חברת הביטוח AIG, מותגי הרכב היוקרתיים לנד רובר ויגואר, מותג הרכב החשמלי Skywell, טבע נאות, קבוצת בן דרור ורבים נוספים".

יחד עם זאת, לצד העובדה שאפרתי תקשורת מחזיק בתקציבי פרסום יוקרתיים ביניהם גם יוניליוור, בנק מזרחי טפחות ועוד, שם טוב מעיד על הפעילות שמרגשת אותו במיוחד בעשיה: "העבודה עם עמותת 'גדולים מהחיים' והאנשים הנפלאים בה תמיד מרגשת אותי ואני גאה להיות חלק מנבחרת של אנשים מעוררי השראה שפועלים 24/7 למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: אייל טואג

הנבחרים