40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

מיכאל מלכיאלי

40, ח"כ ויו"ר סיעת ש"ס, נשוי+ 7

"כיהודי חרדי כל דבר משמעותי בחיים. אני נוהג לשאול את רבותי, וכאשר הגיעה הצעה לצאת לחיים הציבוריים התייעצתי, קיבלתי את ברכת הדרך ומאז הזמן רץ מהר"

אם הייתי שואלים את מיכאל מלכיאלי הילד, מה הוא רוצה להיות כשיגדל, חבר כנסת או ראש סיעה ככל הנראה לא היו ברשימה, ולמרות זאת, הספיק עד גיל 40 למלא שלושה תפקידים פוליטיים שונים, כשבשנה האחרונה מונה לתפקיד יו"ר סיעת ש"ס.

מלכיאלי נולד וגדל בירושלים בה הוא חי גם היום. עד שהגיע לעיסוקיו הציבוריים-פוליטיים למד בישיבות 'יקירי ירושלים' ו-'חברון כנסת ישראל'. בנוסף, הוא מחזיק בתואר ראשון בחינוך ומחשבת ישראל ותואר שני במדיניות ציבורית. "חלום הילדות היה להחזיק בתפקיד רבני במסגרת כזו או אחרת" מספר מלכיאלי, ומתייחס לתפנית המפתיעה, "משמיים יצא אחרת וגם במצב היום העיקרון נשמר - להשתדל להיות טוב בכל תפקיד, פעמים שמצליח ופעמים פחות".

הוא מספר על תחילת הקריירה הציבורית שלו, לפני כעשור: "בשנת 2012 נבחרתי ליו"ר המינהל הקהילתי בנווה יעקב. בשנת 2013 נבחרתי כחבר הנהלת מועצת העיר ירושלים מטעם סיעת ש"ס, במקביל שימשתי בתפקיד רמ"ט השר לשירותי דת. בשנת 2016 נבחרתי לתפקידי הנוכחי - חבר כנסת. בהמשך, מוניתי לתפקיד יו"ר סיעת ש"ס בכנסת".

"כיהודי חרדי כל דבר משמעותי בחיים" מעיד על עצמו מלכיאלי, "אני נוהג לשאול את רבותי, וכאשר הגיעה הצעה לצאת לחיים הציבוריים התייעצתי, קיבלתי את ברכת הדרך ומאז הזמן רץ מהר".

נפילת ממשלת לפיד-בנט החזירה את סיעתו ואותו להרכב הקואליציה שבימים אלה צפויה להחליף את קודמתה. עבור מלכיאלי מדובר בתפנית משמעותית ולקראת החזרה למושב הקואליציה הוא מציין כי, "מקווה שכעת בעזרת השם נוכל לתקן ולעשות טוב לכלל אזרחי ישראל".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: אלבום פרטי

הנבחרים