40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

ערן לוי

38, מנכ"ל ובעלים קבוצת אלטנוילנד, נשוי+ 3

"חלום הילדות שלי היה להיות מהנדס ולהקים מפעל בארץ ישראל, זה די מזקק את כלל הערכים שעליהם גדלתי: ציונות ובניית הארץ, להפוך חזון למציאות והרצון להיות טוב יותר. החלום קצת התעדכן בבגרותי ונהפך לחלום בניית מגדלים בת"א"

"משלהי תקופתי בצבא התאהבתי בנדל"ן, ביצירה, בחלום ובמשמעותו". אומר ערן לוי, הבעלים של קבוצת הנדל"ן אלטנוילנד, "אין סיפוק מקצועי גדול יותר מלראות מגרש ריק או בניין נטוש ולאחר תקופה לראות שבאותה חלקת האלוהים הקטנה שלי, שהאמנתי בה מההתחלה, יש חיים, אור, שמחה וצחוק מתגלגל של ילדים!

"יש לי חבר מהצבא שמגדיר את הסיטואציה שלי טוב ממני, הוא טוען שאני לא עובד אלא פשוט עוסק בתחביב שלי והתחביב הזה שלי במקרה עושה כסף או במילים אחרות מספק ערך מוסף אמיתי לעולם".

הוא מייחס את תחילת הקריירה שלו לצבא, למרות ששירת רחוק מעולם הנדל"ן: "שירתי כחובל בשייטת 3 בחיל הים, שם רכשתי את היסודות החזקים עליהם בניתי בהמשך הדרך את היכולות שקיימים ובולטים אצלי היום כמו אהבת הארץ, זריעה של זרעים טובים במעלה הדרך, אמונה בערך המקצועיות, היכולת לסחוף אחרי אנשים לחלום ולחזון שעוד טרם רקם עור וגידים, שחקן לטווח ארוך, יושרה וצניעות.

"משם סיימתי את לימודי התואר הראשון בחשבונאות וכלכלה בהצטיינות וביצעתי את ההתמחות בראיית החשבון במשרד EY בת"א תוך כדי התמחות סיימתי את התואר השני במנהל עסקים MBA בבית ספר רקאנטי באוניברסיטת ת"א.

משם הדרך לאלטנוילנד נסללה: "התחלתי לעסוק באופן מלא בענף הנדל"ן, גיוס כספים להשקעות בנדל"ן וייזום פרויקטים בארץ בעיקר למגורים. היום קבוצת אלטנוילנד הינה חברה יזמית אשר מקימה פרויקטים למגורים, תעסוקה, מסחר ואחסנה ברחבי הארץ בדגש על אזורי הביקוש במרכז הארץ.

"נוסיף לזה את הרצון שלי להוביל שינוי בענף בנדל"ן בישראל לחשוב קצת ירוק יותר, וחדשני יותר עם בסיס ערכים אמיתי של אמונה בהענקת שרות טוב, יצירת מוצר טוב ובר קיימא לשנים ארוכות, שחקנים לטווח ארוך, אמינות ואת כל זה לעשות בענווה וצניעות - וכך נולד החלום של קבוצת אלטנוילנד, להפוך לאחת החברה המובילות בענף הנדל"ן הישראלי אשר שמה לה לדגש שהדרך לא פחות חשובה מן היעד".

"חלום הילדות שלי היה להיות מהנדס ולהקים מפעל בארץ ישראל, אני חושב שזה די מזקק את כלל הערכים שעליהם גדלתי: ציונות ובניית הארץ, ליצור ערך מוסף אמיתי ובר קיימא, להפוך חזון למציאות ולא כקלישאה ותמיד ברקע הרצון להיות טוב יותר ללמוד, להתפתח ולהיות סופר מקצועי. החלום קצת התעדכן בבגרותי ונהפך לחלום בניית מגדלים בת"א".

לאחרונה יישם לוי מהלך חדש בחברה: הוצאה לפועל והשקת בורד מייעצים עבורו בניהול הקבוצה. "לאורך כל חיי השכלתי להבין שבכדי להתפתח ולשמור על קו מגמה מסוים (עם זווית נסיקה חדה) צריך לחפש מאיצים, כאלה שיתנו לך כלים ודלק לדרך אבל גם יפעלו בצורה מבוקרת ולא יצאו משליטה. אחד מהם הוא היכולת והרצון ללמוד ממבוגרים ומנוסים ממני. לאורך כל הדרך תמיד התייעצתי ושמעתי הרבה דעות, לכאן או לכאן, אבל לא הצלחתי לקיים משהו מבוסס יותר, תהליך סדור, ואני שמח שלאחר תקופה לא מבוטלת של חיפוש וחיבורים הרכבתי צוות חשיבה והתייעצות כאשר חבריו אלופי עולם כל אחד בתחומו וניסיונו ויחד אנחנו מייצרים את המנגינה המיוחדת של אלטנוילנד".    

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: לינאי אלפסי

הנבחרים