40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

יובל סמט

מנכ׳׳ל ומייסד RiseUp, נשוי+ 2

"אני חי את החלום המקצועי שלי כבר היום ואני משתדל לפתח אותו ואיתו ולהמשיך להתפתח בעצמי תמיד"

יובל סמט כבר רשם לעצמו אקזיט לסטארט אפ שהקים לפני כעשור, אבל זה לא הספיק לו: "אחרי שאחי ואני מכרנו את אנלייזד (Analyzd) לקלרנה (Klarna), מצאתי את עצמי בגיל צעיר יחסית בעמדה ניהולית בכירה בחברה שהפכה להיות אחד השחקנים הכי משמעותיים בעולם הפינטק. במשך עשור צברתי המון ידע וניסיון בנוגע לבנקאות, תשתיות פיננסיות ומוצרים פיננסיים, ודבר חשוב נוסף שלמדתי הוא שגופים פיננסיים יכולים להחליט ולהשפיע לטובה על החיים של הלקוחות שלהם - החל מגובה הריבית ועד ההטבות שהם יכולים להציע.

"ככל שהשנים עברו, היה לי ברור יותר ויותר שאני רוצה למנף את הידע שצברתי כדי לפתור בעיה משמעותית בישראל. ומרגע התובנה הזאת ועד הקמת החברה, במשך יותר משנה, עברתי מסע שבמהלכו הכרתי, בין היתר, את השותפים שלי להקמת החברה - תמרה, יפתח וחנן ויחד גיבשנו חזון והקמנו חברה ששמה לעצמה למטרה לעזור לכל אחת ואחד ליהנות מצמיחה כלכלית. לחברה הזאת קראנו רייזאפ RiseUp, כיום אני ממנכ׳׳ל אותה וזאת בהחלט משימת חיי".

סמט חלם בכלל להיות רוכב אופניים תחרותי: "עד היום רכיבה אתגרית היא תחביב נוכח בחיים שלי. חלום הנערות שלי היה להקים סטארטאפ עם אחים שלי, למכור אותו, ולתת בחזרה לחברה. אני די חי את החלום המקצועי שלי כבר היום ואני משתדל לפתח אותו ואיתו ולהמשיך להתפתח בעצמי תמיד".

את השנה האחרונה הוא מבקש לסמן כ"שנת המותג", לדבריו. "זו השנה בה העברתי את הפוקוס שלי והעמקתי בכוח ובחשיבות של בניית מותג גם ברמה העקרונית וגם ברמה הפרקטית. כמנכ"ל אתה מוצא את עצמך יוצר את האווירה והסביבה הנכונה למקום שאליו אתה מכוון את הפוקוס של החברה. השקענו המון משאבים ועבדנו עם הטאלנטים בעלי שם עולמי כדי לדייק את המותג והשפה שלנו, כך שתהיה רלוונטית לכל מקום בעולם".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: עופר חג׳וב

הנבחרים