40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

חנמאל דורפמן

27, שותף ובעלים במשרד עורכי דין פרטי, נשוי+ 3

"אין תחושת סיפוק יותר אדירה מלסיים ארבעה חודשים משוגעים של קמפיין, שבסופו הלקוח שלך הוא הסיפור של המדינה עם 14 מנדטים, מספר חסר תקדים"

חנמאל דורפמן הוא אחד השמות הצעירים ברשימה, ואחד השמות שמלווים את המהלכים הפוליטיים המתגבשים בימים אלה כיועץ האסטרטגי של איתמר בן גביר ועוצמה יהודית.

"מגיל צעיר הייתי פעיל ימין שעסק בפעילות למען ההתיישבות בארץ ישראל". מספר דורפמן ומרחיב על בניית הקריירה שלו שנראה ששזורה כולה בהיכרות עם יו"ר עצמה יהודית איתמר בן גביר: "במהלך הפעילות, בשנת 2013, פגשתי את איתמר בן גביר, שהיה אז עורך דין, והתחלתי לעבוד במשרד עורכי הדין שלו.

"העבודה המשפטית ריתקה אותי, ובחרתי ללכת ללמוד משפטים, במקביל לעבודתי במשרד עורכי הדין, הוסמכתי כעורך דין בשנת 2019. בחמשת סבבי הבחירות ליוויתי את עוצמה יהודית ואיתמר בן גביר, בהתחלה כיועץ משפטי ובהמשך כיועץ אסטרטגי, ובזה אני עוסק עד היום. עברנו כברת דרך ארוכה יחד".

תמיד חלמתי לעשות מה שאני אוהב לעשות, עבודה עם דרייב ואדרנלין. אני גאה בהישג האדיר שהשגנו בבחירות האחרונות. זה קרה הרבה ובעיקר בזכות העבודה הסיזיפית והמרשימה של איתמר בכנסת האחרונה, אבל גם הרבה בזכות צוות יוצא מן הכלל שניהל את קמפיין הבחירות, שאני שמח שהייתה לי את הזכות להיות חלק משמעותי ממנו. אין תחושת סיפוק יותר אדירה מלסיים ארבעה חודשים משוגעים של קמפיין, שבסופו הלקוח שלך הוא הסיפור של המדינה עם 14 מנדטים, מספר חסר תקדים"

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: יונתן זינדל פלאש 90

הנבחרים