40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

גל מרגלית

33, ראש מערך השיווק של רשת ויקטורי

"החלום האמיתי הוא להביא לשינוי מהותי על ידי חינוך שוק ושינוי הרגלים צרכניים. כחובב אתגרים וראייה מרחבית אעדיף מהלכים גדולים וארוכי טווח ממהלכים נקודתיים"

גל מרגלית מוביל היום את מערך השיווק של רשת הסופרמרקטים ויקטורי, אך גם לפני התפקיד המאתגר הזה רשם לעצמו הישגים לא מובטלים בתחום: "לאחר מספר תפקידים בתחום השיווק, בשנת 2013 החלטתי לצאת לדרך עצמאית ולהקים את משרד הפרסום Ripple TLV שעם הזמן גייס לשורותיו מגוון מותגים וחברות גדולות וניהל עשרות קמפיינים מקומיים ובינלאומיים שונים".

שבע שנים אחרי שכבר עמד בראש משרד פרסום בעצמו, הגיע רגע המפנה שהביא אותו לנהל את מערך השיווק של קמעונאית המזון הגדולה, "הגיעה לאוזניי הצעה מעניינת, להקים ולהוביל את מערך השיווק של רשת הקמעונאות ויקטורי. 50 דקות של שיחה מרתקת עם אייל רביד הובילו להחלטה לקחת את האתגר.

"רשת ויקטורי היא אונייה עצומה המונה כ-65 סניפים ברחבי הארץ אך בשונה מאחרים בקטגוריה מתנהלת כסירת מרוץ זריזה, יתרון חשוב בעולם הקמעונאות הדינאמי, המאפשר קבלת החלטות והנעת תהליכים בקצב גבוה".

הוא מעיד על עצמו כי כבר כילד, עולם השיווק המסחרי ריתק אותו "בזמן שמרבית הצופים התעניינו בשידורים אני התעניינתי דווקא בתשדירים המסחריים. המתנתי בין ברייק לברייק לראות את הפרסומת החדשה.

"מאז ועד היום התפתח החלום האמיתי והוא להביא לשינוי מהותי על ידי חינוך שוק ושינוי הרגלים צרכניים. כחובב אתגרים וראייה מרחבית אעדיף מהלכים גדולים וארוכי טווח ממהלכים נקודתיים. ההסתכלות קדימה יוצרת מסלול ברור עם תחנות ביניים בדרך למטרה. הגישה הזו מצריכה אמנם סבלנות והתמדה אבל לבסוף מולידה מהלכים גדולים ומהפכניים".

מרגלית מסתכל על השנה האחרונה כגדושה ומשמעותית במחלקת השיווק שמנהל, "החל מקמפיין מוּדעוּת זוכה קקטוס הזהב פעמיים ברציפות בהשתתפות שלום אסייג ומשפחתו תחת מסר חדש 'האבא של המשתלם', השקת פלטפורמת 'ויקטורי אונליין' בממשק חדש ומתקדם, אירוע לקוחות עוצמתי בפארק הירקון, חסות ראשית לקבוצת הכדורגל 'הפועל ויקטורי באר שבע' עם סניף שהוסב למעוז אוהדים מקומי ופרוייקט משלוחי אונליין נרחב בשיתוף אפליקציית WOLT, פיילוט עגלות חכמות יחד עם הקמעונאית הגדולה בעולם  Walmart, ועוד".

לצד האירועים שמנה, מבקש מרגלית להתמקד בפרויקט אחד, המשמעותי ביותר עבורו: "המהלך המעניין ביותר עבורי היה השקת תת רשת עירונית חדשה בתל אביב בשם ויקטורי CITY אשר נלחמת במחירי הרשתות העירוניות המופרזים ומביאה בשורה אמתית לתושבי העיר היקרה בעולם". 

"פעלנו בקצב מסחרר ופתחנו במהלך השנה חמישה סניפים ברחבי העיר וברבעון הראשון של 2023 צפויים להיפתח שני סניפים נוספים ביפו וברוטשילד. הכניסה לשוק החדש הצריכה למידה ועבודת שטח מעמיקה, הבנת הרגלי צריכה, פיתוח קונספט ושפה מיתוגית צעירה ועבודה עם ממשקים ופלטפורמות חדשות שלא נדרשו בעבר".

הוא מוסיף עוד על ההכנות השיווקיות למהלך הגדול, "את השטח הכנתי מספר חודשים לפני ההשקה במהלך חברתי שהציף את יוקר המחיה בעיר והכין את הקרקע ליריית הפתיחה - קמפיין השקה חוצה פלטפורמות בועט ואגרסיבי לצד עבודת גרילה מדוייקת כל זאת בזמן ההשתלטות המהירה של הסניפים בנקודות אסטרטגיות ברחבי העיר מכיכר המדינה ועד שכונת פלורנטין. הכל כחלק מתוכנית אסטרטגית רחבה ומאתגרת שממשיכה איתנו גם ל-2023 ומעמיקה את המסר".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: אלבום פרטי

הנבחרים