40 under 40
2022
בחסות:
שותפויות - אדמונד דה רוטשילד

גיא פלכטר

39, מנכ״ל ומייסד שותף של חברת סיידר סקיוריטי

"לאורך כל הקריירה שלי זכיתי להיות מוקף באנשים מדהימים שעזרו לי וקידמו אותי. חלמתי בכלל להיות רופא, ואני חושב שיש דמיון בין שני התחומים, שניהם מנסים לרפא סוגים שונים של מחלות בעולם"

"מגיל 18 אני בתחום אבטחת מידע" מספר גיא פלכטר, שעומד בראשה של סיידר סקיוריטי (Cider Security) אשר נרכשה רק לפני מספר שבועות על ידי פאלו אלטו האמריקנית, "צמחתי בחיל האויר בתור קצין בתחום, ואחרי הפסקה לטובת הדרכת פסיכומטרי, חזרתי לתפקידי ייעוץ בתחומי האבטחת מידע מטעם חברת קומסק".

בהמשך שימש במספר תפקידים בחברת לייבפרסון (LivePerson), ומשם התקדם לתפקיד מנהל האבטחת מידע של חברת AppsFlyer: "הייתי בחברה במשך שלוש שנים שבהן הקמתי את כל התחום והצוות. לאחר שלוש שנים סיימתי, ויחד עם חבר שלי מתקופת לייבפרסון הקמנו את חברת סיידר שלאחר שנה ועשרה חודשים מהקמתה נקנתה על ידי חברת פאלו אלטו בעסקה בסך 300 מיליון דולר".

למרות העיסוק הרציף בתחום אבטחת המידע, פלכטר כלל לא חשב בכיוון בצעירותו, "באופן מפתיע כל חיי חלמתי להיות רופא", הוא מעיד, ומוסיף כי אף פעל לטובת העניין: "מגיל צעיר הלכתי להתנדב במחלקה הנוירולוגית בבית חולים אסף הרופא, שנוהלה על ידי אבי, ובנוסף התנדבתי במד״א.

"לפני הצבא ניסיתי ללכת עם החלום ולהתקבל לעתודה רפואית, וגם אחרי שהשתחררתי ניסיתי להתקבל לרפואה אבל בסופו של דבר תחום אבטחת המידע משך אותי אליו". למרות גניזת חלום הילדות, הוא דווקא מוצא את הקשר לתחום שמאז השירות הצבאי מעסיק אותו, "אפשר להגיד שיש דמיון בין שני התחומים, שניהם מנסים לרפא סוגים שונים של מחלות בעולם - רופאים באנשים ואבטחת מידע בטכנולוגיה".

"אני לא חושב שיש איזו נקודה ספציפית בקריירה שלי שאני זוכר אותה מעל האחרות. הדבר המרכזי שהכי עזר ונתן לי להיות איפה שאני היום זאת העובדה שלאורך כל הקריירה שלי זכיתי להיות מוקף באנשים מדהימים שעזרו לי וקידמו אותי, בין אם זה המפקדים שלי בצבא, המנהלים בתפקידים השונים באזרחות, העובדים שהיו איתי בצוות והעובדים שלי בתפקידים השונים - מכל אחד ואחת מהם לקחתי משהו שקידם אותי ונתן לי המון".

שותפיות - אדמונד דה רוטשילד

נבחרת המנהיגות המבטיחה של שותפויות אדמונד דה רוטשילד: הכירו את מנהיגי העתיד

40
under
forty
צילום: אלבום פרטי

הנבחרים